skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

ایمن سازی درب آپارتمان

ایمن سازی درب آپارتمان

 حفاظ آهنی ایمن و مقاوم درب آپارتمان

حتما تا پیش از این با حفاظ آکاردئونی و خاصیت منحصر به فرد آن آشنایی پیدا کرده اید و می دانید که امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آکاردئونی به جهت بالا بردن سطح ایمنی خانه ها استفاده می شود. اما اگر قصد خرید این نوع از درب ها را در ذهن خود می پرورانید، طبیعتا توجه به یک سری نکات در این زمینه بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این عوامل تأثیر مستقیمی در ایمن سازی درب آپارتمان  دارند که شما به هنگام خرید این نوع از درب ها با آن مواجه خواهید شد. بنابراین اگر قیمت های متفاوتی را از حفاظ آکاردئونی در بازار مشاهده کردید، طبیعتا بایستی به دنبال تفاوتی در ساخت و مدل و سایر عوامل دیگر در آن ها بود تا این تفاوت ایمن سازی درب آپارتمان  نمود پیدا کند. ما برای سهولت در خرید شما به ذکر این علت و عوامل پرداخته ایم تا شما را از سردرگمی اولیه در خرید حفاظ آکاردئونی رهایی بخشیم. پس اگر درصدد خرید حفاظ آکاردئونی به جهت امنیت و آسایش بیشتر منزل و مأوای خویش هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید تا به درک درست و صحیح تری به هنگام خرید این نوع از درب های ضد سرقت دست یابید.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

عوامل مختلف در ایمن سازی درب آپارتمان

برای شفاف سازی پیش از خرید حفاظ آکاردئونی بایستی به یک سری نکات و علل و عوامل اشاره شود که تمامی این عوامل در ایمن سازی درب آپارتمان  در پایان کار دخیل می باشند تا به این منظور هر یک از افراد با برآورد این عوامل مختلف پیش از خرید حفاظ آکاردئونی، انتخابی شایسته داشته باشند و بودجه احتمالی خود را در این راستا مدنظر قرار دهند. این عوامل مختلف که موجب تغییر در ایمن سازی درب آپارتمان  می گردند، می توانند شامل موارد زیر باشند:

قفل مخفی درب آکاردئونی

قفل مخفی درب آکاردئونی

  • جنس حفاظ ایمن اپارتمان

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آکاردئونی مطمئن تر و مستحکم تر باشد، امنیت بیشتری را به همراه خواهد داشت و خیال اعضای خانواده را تا حد بسیار زیادی نسبت به خرید حفاظ آکاردئونی مطمئن تر می سازد. بنابراین نبایستی در همان وهله نخست ایمن سازی درب آپارتمان  پایین و ارزان قیمت ما را بفریبد و بدون هیچ گونه فکر و اندیشه ای دست به خرید حفاظ آکاردئونی ارزان قیمت زد؛ بلکه بایستی جنس آن را مدنظر قرار داد چرا که برخی از تولیدکنندگان هستند که برای جلب مشتری از جنس آهن های دست دوم و نامرغوب با قیمت پایین استفاده می کنند تا با ایمن سازی درب آپارتمان  ارزان بازار را به سمت و سوی خود بکشانند. بنابراین مشتری حاذق و تیزفهم کسی است که جنس حفاظ آکاردئونی مرغوب را از نامرغوب به خوبی تشخیص داده تا خریدی مطمئن در پیش داشته باشد.

  • انواع و طرح های درب آپارتمان

ایمن سازی درب آپارتمان  تا حد بسیار زیادی تحت تأثیر مدل ها و طرح ها و نیز انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئونی می باشد که امروزه شما می توانید هر یک از مدل ها و طرح های مدنظر خود را خریداری نمایید. طبیعتا هر مدل و نوعی از درب های آکاردئونی موجود در بازار در قالب قیمت های متفاوتی عرضه می گردند که توجه به نوع آن در قیمت گذاری بسیار حائز اهمیت می باشد. در این خصوص در ادامه بیشتر سخن به میان خواهیم آورد.

  • تنوع رنگ

    ایمن سازی درب آپارتمان

رنگ های متفاوت و متنوع درب های آکاردئونی نیز تا حد بسیار زیادی در قیمت گذاری آن ها دخیل می باشد و می توان هر رنگی را بر حسب سلیقه خود انتخاب نموده و پیش از خرید به تفاوت ایمن سازی درب آپارتمان  در قالب رنگ بندی های آن نیز توجه کرد. هر چند که ممکن است این تفاوت چندان محسوس نباشد.

توجه به طول و عرض به جهت ایمن سازی درب آپارتمان

ایمن سازی درب آپارتمان

متراژ و میزان طول و عرض حفاظ آکاردئونی یکی از مسائلی است که در ایمن سازی درب آپارتمان  بسیار موثر می باشد. به این صورت که حفاظ آکاردئونی از جنس آهن می باشد تا با خاصیت مستحکم بودن خود سد مستحکم و مقاومی در برابر هر گونه سارق و افراد شرور و مزاحمی باشد و از آنجا که قیمت آهن بسیار بالاست، با توجه به متراژ استفاده از حفاظ آکاردئونی، قیمت آن ها نیز با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد. چرا که برخی از منازل مسکونی در ارتفاع کمتر و برخی بیشتر هستند. بنابراین برای به دست آوردن فرمولی دقیق و منسجم برای ایمن سازی درب آپارتمان ، ارتفاع درب را در عرض آن و نیز قیمت هر متر مربع ضرب نموده تا حاصل ضرب را به عنوان ایمن سازی درب آپارتمان  بدست آوریم. بنابراین هر چقدر حفاظ آکاردئونی عریض تر و مرتفع تر باشد، در قیمت آن تأثیری مستقیم خواهد گذاشت.

قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی

قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی

ایمن سازی درب آپارتمان

تراکم یا شلوغی و خلوتی حفاظ آکاردئونی نیز از دیگر مسائلی است که در ایمن سازی درب آپارتمان  تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. به این صورت که هر چقدر تراکم و میزان شلوغی درب مورد نظر بیشتر باشد، طبیعتا ایمن سازی درب آپارتمان  را بالاتر برده و در عین حال امنیت بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. خلوتی و تراکم پایین حفاظ آکاردئونی نیز علاوه بر پایین آوردن امنیت آن ها در قالب قیمت های ارزانتری نیز عرضه می شوند.

توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئونی

همانطور که یادآور گشتیم یکی از مواردی که در ایمن سازی درب آپارتمان  تأثیر مستقیمی دارد، توجه به انواع و اقسام مختلف حفاظ آکاردئونی می باشد که در این بخش برآنیم تا به برخی از این مدل های مختلف اشاره ای گذرا داشته باشیم. انواع و اقسام درب های آکاردئونی را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

درب آکاردئونی

  •  ایمن سازی درب آپارتمان ساده

طبیعتا ارزان قیمت ترین حفاظ آکاردئونی، مدل ساده و بی آلایش آن است که مناسب افراد کم بضاعتی است که وسع مالی چندان مناسبی ندارند.

  •  ایمن سازی درب آپارتمان دو جداره

در تولید و ساخت این نوع درب ها از تسمه های ایستاده در داخل کلاف حفاظ آکاردئونی به صورت دو لایه متصل به هم از طریق جوشکاری استفاده شده است که بسیار ایمن و مطمئن تر می باشند.

محافظ درب آکاردئونی

  • سه لوزی ایمن سازی درب آپارتمان

حفاظ آکاردئونی سه لوزی نیز یکی از متداول ترین انواع درب های آکاردئونی محسوب می شود که بر حسب تعداد گل ها ایمن سازی درب آپارتمان  متفاوت می باشد.

  • حفاظ آکاردئونی دوبل ایمن سازی درب آپارتمان

  • ایتالیایی ایمن سازی درب آپارتمان

  • حفاظ آکاردئونی سفارشی ایمن سازی درب آپارتمان

شما می توانید هر نوع مدل و طرحی که در ذهن خود دارید را به مسئولین و تولیدکنندگان درب های آکاردئونی سفارش دهید که مسلما قیمت این نوع درب های سفارشی بر حسب عوامل نامبرده شده در این مطلب کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search