skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

نرده تراس طرح دار لوکس

نرده تراس طرح دار لوکس

نرده تراس طرح دار

بالکن و تراس ساختمان ها یکی از قسمت هایی از آپارتمان های چندین طبقه است که معمولا فضای کوچکی از ساختمان ها را به خود اختصاص می دهد که مشرف به کوچه و خیابان هستند. به همین جهت وجود نرده تراس طرح دار به خوبی در ساختمان ها و آپارتمان های چندین طبقه احساس می شود تا با بهره مندی از این نوع حفاظ ها بتوان در عین برقراری امنیت و آسایش جانی افراد ساختمان ها، زیبای خاص و منحصر به فردی نیز به نمای خارجی ساختمان ها بخشید. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و توجه بیش از حد به مقوله زیبایی ظاهری نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها، نرده تراس طرح دار را به شیوه های مدرنی می سازند که هر کدام از آن ها می تواند موجب شگفتی و حیرت اطرافیان گردد تا با خیره شدن به نمای بیرونی ساختمان ها و نوع نرده تراس طرح دار به زیباترین شکل ممکن ارزش ساختمان ها را به مراتب بالاتر برده و موجب می شود تا از فضای کوچک تراس در راستای نمایی فوق العاده بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان ها بیشترین نقش را ایفاء نمود. در ادامه به معرفی برخی از مدل های گوناگون و متعدد نرده تراس طرح دار خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید تا با نمونه های متنوع زیادی از نرده تراس طرح دار آشنا شوید.

نرده فلزی پنجره

نرده فلزی پنجره

نرده تراس طرح دار شیشه ای

معرفی برخی از نمونه های متعدد نرده تراس طرح دار

نرده تراس طرح دار خود را می توانید به صورت ها و مدل های گوناگون زیادی طرح ریزی کنید تا از دور نمای ساختمان شما را زیباتر جلوه دهند. این نمونه های متنوع از نرده تراس طرح دار در قالب جنس های مختلفی روانه بازار شده اند تا دست صاحبان آپارتمان ها و خانه های دو طبقه به بالا را در انتخاب نرده تراس طرح دار و نوع جنس تولیدی آن کاملا باز نگه دارند. در زیر به برخی از این جنس های مختلف نرده تراس طرح دار روی خواهیم آورد:

  • نرده تراس طرح دار حفاظ چوبی

یکی از جنس هایی که امروزه الهام گرفته از دل طبیعت است و از آن می توان در زندگی روزمره بشری بیشترین استفاده را داشت، نرده تراس طرح دار به شکل چوبی می باشد. جنس چوبی نرده تراس طرح دار در خانه های شهری نمایی فوق العاده بکر و ناب می تواند به آن ها ببخشد که در نوع خود بی نظیر می باشد. همین نوع چوبی بودن نرده تراس طرح دار را امروزه می توان در قالب مدل های فوق العاده جذاب و شگفت آور زیادی پدید آورد که موجب تحیر و خیره شدن به آن می گردد. بنابراین اگر می خواهید در زندگی شهری خویش سبک زندگی آرامش بخش روستایی را وارد سازید، می توانید از حفاظ چوبی برای بالکن و تراس خویش استفاده کنید تا آرامش و نشاط و سرزندگی و نیز پویایی زندگی روستایی را در ساختمان های شهری خود تجربه کنید. ضمن اینکه این نوع از حفاظ ها هر چند که از جنس چوب ساخته شده اند، اما از نظر استقامت و کارایی بالا چیزی کمتر از حفاظ های آهنی مرسوم ندارند و جنس آن ها نیز بسیار مقاوم می باشد.

  • نرده تراس طرح دار حفاظ شیشه ای

حفاظ شیشه ای نیز نوع دیگری از حفاظ هایی به شمار می آیند که از آن ها نیز می توان در بالکن و تراس خانه و آپارتمان خویش استفاده کرد. طبیعتا جنس شیشه ای این نوع از حفاظ ها با آنچه در ذهن شما در وهله نخست خطور می کند، کاملا متفاوت است و به صورتی نیست که به راحتی شکننده باشند. حفاظ های شیشه ای بسیار مستحکم و بسیار زیبا با کارایی بالایی هستند که از آن ها می توان در بالکن و تراس مورد استفاده قرار داد تا موجب زیبایی دوچندان بالکن و تراس منزل شما گردند.

حفاظ پنجره شکم دار

نرده تراس طرح دار

متداول ترین نوع حفاظ های ساختمانی که از آن ها در بالکن و تراس نیز استفاده های زیادی برده می شود، حفاظ های آهنی می باشند که از دیرباز تاکنون وجود داشته اند و امروزه نیز به مثابه قبل کارکرد خود را از دست نداده بلکه با طرح های جدید و به روزتر هنوز هم از پرفروش ترین نوع حفاظ های مورد نیاز در اغلب ساختمان ها محسوب می شوند. در گذشته از حفاظ آهنی برای بالکن و تراس به شکل ساده و بی آلایشی استفاده می شد ولی امروزه کارکرد زیباسازی نمای ساختمان ها بیشتر از گذشته مطرح شده است، به همین علت از حفاظ های آهنی نه تنها به جهت امنیت و استقامت بالای آن ها، بلکه از زیبایی های منحصر به فرد و بی نظیر آن ها نیز به بهترین نحو استفاده می شود.

بنابراین اگر باز هم قصد خرید حفاظ آهنی برای بالکن و تراس خود دارید، می توانید این نوع از حفاظ ها را با تنوع از مدل و طرح های بسیار زیادی خریداری کنید که هر یک از آن ها به نوبه خود تضمین کننده مالی و جانی شما و نیز موجب زیباسازی نمای ساختمان شما می شوند که با این دو خصوصیت منحصر به فرد در کنار یکدیگر جای هیچ گونه شک و شبهه ای را باقی نمی گذارند که باز هم از حفاظ آهنی برای نرده تراس طرح دار منازل مسکونی و آپارتمان هایی استفاده شود که زیبایی و امنیت را در رأس کار خویش قرار داده اند.

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ آهنی مدل جدید و زیبا نرده تراس طرح دار

به طور کلی اگر بخواهیم جمع بندی نهایی در این خصوص ارائه دهیم، لازم به ذکر است که شما می توانید برای نرده تراس طرح دار منزل آپارتمانی خویش از حفاظ های متعددی استفاده کنید که بسیاری از این حفاظ ها امروزه در طرح و مدل های فوق العاده مدرن و خیره کننده ای طراحی شده اند که ظاهر آن ها بسیار زیبا و شکیل می باشد. به همین علت با در نظر گرفتن امنیت و استحکام حفاظ های مورد استفاده در بالکن و تراس آپارتمان شما و نیز ظاهری شیک و منحصر به فردی که دارند، می توانند بهترین انتخاب برای بالکن و تراس منزل آپارتمانی شما تلقی گردند و ارزش ساختمان شما را تا حد بسیار زیادی بالا و بالاتر ببرند. شما می توانید نرده تراس طرح دار آپارتمان خود را در قالب جنس های مختلف چوبی، شیشه ای، آهنی و… خریداری کنید که هر یک از این جنس ها خود دربردارنده انواع و اقسام مدل های گوناگونی هستند که می تواند سلیقه شما تلقی گردند.

برای اطلاع از قیمت حفاظ پنجره فرفورژه با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

قیمت نرده فرفورژه تراس به چه صورت محاسبه می شود؟

قیمت نرده فرفورژه تراس با توجه به طرح و وزن فرفورژه و گلنرده مورده محاسبه قرار می گیرد.

آیا بازدید از محل اجرای پروژه صورت می گیرد؟

بله تمامی بازدید ها از پروژه به صورت رایگان می باشد.

آیا در شهرستان ها هم ارسال دارید؟

بله گروه صنعتی حفاظ سازه در تمام شهرها ارسال بار دارد.

بهترین نرده فرفورژه تراس چه مدلی هست؟

بهترین نرده فرفورژه تراس باید هم از نظر حفاظتی پوشش داشته باشد هم از نظر زیبایی نمای خانه را دگرگون کند.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search