skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

جک پارکینگی که با نام‌های جک درب پارکینگ، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.

جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

جک درب پارکینگ بسته به شیوه باز و بسته شدن درب ورودی که اعم از لولایی و ریل بلبرینگ می باشد، شامل دو نوع اصلی بازویی و ریلی می باشند. شما می توانید جهت نصب جک پارکینگ با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از درب های اتوماتیک می توانید برروی لینک کلیک کنید.

توجه کنید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای بازکردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید پس به این فکر کنید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید، فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ بدهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که جک درب پارکینگ را مانند سیستم دزدگیر اماکن برای تأمین امنیت و آرامش محل کار و منازل لازم بدانید.

جک پارکینگی در دنیای جدید و مدرن ساخت و ساز، زیبایی و سهولت از یک طرف و بهینه سازی در مصرف انرژی از طرف دیگر موجب گردیده تا طراحان المان های یک ساختمان تغییراتی را در کار خود ایجاد نمایند. یکی از این تغییرات بسیار مهم در این زمینه ساخت و تولید جک درب ورودی می باشد. در دهه اخیر استفاده از آن بسیار متداول بوده و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و … به درب اتوماتیک مجهز شده اند. شکل و نوع پیاده سازی جک برقی پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

اجزای تشکیل دهنده جک درب پارکینگ:

جک بازویی : جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.

ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

چشمی : چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.

مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

فلاشر : فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

جک درب پارکینگ چیست ؟

جهت حفاظت از جک پارکینگ چه کارهایی باید انجام دهیم؟
در تابستان برای چشمی یک سایبان تعبیه کنید (آفتاب به صورت مستقیم به آن نخورد)
در زمستان جهت جلوگیری از یخ زدگی موتور درب اتوماتیک را با پشم شیشه بپوشانید
چشمی را هراز گاهی تمیز کنید
تعویض به موقع باتری ریموت کنترل
به نحوه باز شدن درب ها و صدای آن دقت کنید، در صورت صدای اضافه و خلل در باز و بسته شدن، درب ها تراز نیستند و باید تراز بشوند
در زمستان تمامی قسمت ها (ریل، غلتک، جک و فنرها) با روغن مناسب روغن کاری کنید

جک پارکینگی

جک پارکینگی

جک پارکینگی اتوماتیک

جک درب اتوماتیک در حال حاضر انواع این درب ها بر اساس نیاز و درخواست مشتریان موجود و قابل ارائه می باشد. برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا درباره درب اتوماتیک تماس بگیرید و مشخصات ساختمان یا محل مورد نظر جهت نصب درب را مطرح نمایید. کارشناسان ما با توجه به تعدد پروژه ها و تجربه و علم کافی در این زمینه بهترین پیشنهاد را به شما تقدیم خواهند کرد.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

چگونگی کارکرد درب اتوماتیک با جک

درب اتوماتیک جزو درب هایی است که به صورت هوشمند باز و بسته می شوند. جک برقی یا به عبارتی جک پارکینگ به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرند: استفاده از ریموت دستی و یا استفاده از حسگر چشمی. درب های جک دار (هیدرولیکی، پنوماتیک و گیربکسی) که در دسته درب اتوماتیک قرار دارد، با بهره گیری از سیستم هیدرولیکی و الکترومکانیکی، با استفاده از یک ریموت دستی در مواقع لازم باز و بسته می شوند. از این درب ها برای سهولت تردد و امنیت در پارکینگ ها استفاده می شود. نوع دیگری از درب های اتوماتیک درب های کشویی شیشه ای هستند که از حسگری استفاده می کنند که با تشخیص حرکت در مقابل درب، به طور اتوماتیک باز می شوند، این درب ها در مکان هایی مانند بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و… کاربرد دارند.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

بد نیست در همین جا اشاره ای داشته باشیم به ویژگی جدید در مورد جک درب ورودی ساختمان. اخیرا برخی از تولید کنندگان آیفون تصویری (خصوصا انواع آیفون تصویری ایرانی) مانند سیماران، تکنما، تابا و کالیوز خصوصیت دیگری را به محصولات خود اضافه کرده اند، به این ترتیب که با فشردن تنها یک کلید بر روی مانیتور آیفون تصویری خود، درب پارکینگ را باز کنید. بدیهی است که این خصوصیت بر قیمت جک درب ورودی شما بی تاثیر خواهد بود. از جمله این آیفون ها می توان به HS-78 سیماران و D70 تکنما اشاره کرد.

انواع درب اتوماتیک پارکینگی همراه با جک

جک پارکینگی درب اتوماتیک همانند سایر محصولات فروشگاه دی سی ای کالا از چند نوع تشکیل شده است که در این بخش به معرفی هر یک از این محصول پرداخته ایم. انواع جک پارکینگی شامل درب اتوماتیک هیدرولیکی، درب اتوماتیک پنوماتیک، درب اتوماتیک گیربکسی می شود که هر کدام از این محصول دارای خاصیت های متفاوت می باشد.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

انواع جک درب پارکینگی

درب اتوماتیک هیدرولیکی (جک پارکینگی هیدرولیکی)
در درب اتوماتیک هیدرولیکی از نیروی تحت فشار سیالات (عموماً روغن غلیظ غیر قابل تراکم) استفاده می شود. مزیت عمده استفاده از درب اتوماتیک هیدرولیکی، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و حرکت یکنواخت آن است که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین، راحت می کند، به علاوه باعث می شود حرکت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که این سیستم یعنی جک پارکینگی هیدرولیکی استهلاک بسیار پایینی دارد، اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه نمود. درب اتوماتیک هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست، معمولا درب اتوماتیک هیدرولیکی نیاز به قفل برقی نیز دارد که باید به صورت جداگانه تهیه گردد. استفاده می شود؛ مانند درب کارخانه ها، مجتمع های مسکونی بزرگ و… . از انواع این جک ها می توان به درب اتوماتیک فادینی مدل NUPPI 66 و درب اتوماتیک ارکا Vulcan-700 اشاره کرد.

جک درب پارکینگ پنوماتیک

جک پارکینگی در درب اتوماتیک پنوماتیک، نیروی تحت فشار باد، تامین کننده انرژی مورد نیاز جک ها برای به حرکت در آوردن درب ها ست. مصرف انرژی در جک پارکینگ پنوماتیک پایین می باشد و چون با سیستم های بادی کار می کنند، قابل اعتماد هستند؛ به این خاطر که در مکان های خطرناکی که امکان سیم کشی دور تا دور قابِ در وجود ندارد، می توان از درب اتوماتیک پنوماتیک استفاده کرد. همچنین جعبه کنترل که شامل دریچه و مدار زمانبندی است، در خارج از محل تنظیم می گردد. از دیگر مزایای آن می توان به حرکات آرام و بی صدا و نصب و تنظیم ساده آن اشاره نمود. این گونه جکهای درب اتوماتیک پارکینگ در گذشته استفاده زیادی داشته اند که در حال حاضر می توان به طور قطع گفت که در هیچ کجا استفاده نمی شوند.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

درب اتوماتیک گیربکسی یا الکترومکانیک

این نوع از درب اتوماتیک، با نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک به کار گرفته شده است کار می کنند، این نیرو از جک ها به گیربکس منتقل شده و نهایتا باعث حرکت درب می شود. از بزرگترین مزایای درب اتوماتیک گیربکسی جدا بودن بخش مکانیکی و الکترونیکی، تابلو فرمان کوچک و نیاز کم به سرویس و نگهداری می باشد. به دلیل کارکرد چرخ دنده ها، استهلاک سیستم نسبت به سیستم های هیدرولیکی بالاتر بوده و آسیب پذیری آن در برابر فشار بیشتر است. از معروف ترین جک های الکترومکانیک می توان درب اتوماتیک PROTECO LEADER4 و جک فک ۴۱۲ FAAC را معرفی کرد.

بهترین جک درب پارکینگ

جک پارکینگی بهترین جک یا موتور درب اتوماتیک کدام است، کاملا بستگی به نوع درب پارکینگ، وزن و شرایط ویژه آن دارد. گاهی برای یک درب دو لنگه، جک درب اتوماتیک با قدرت زیر ۲۵۰ کیلوگرم کافیست، مثل درب اتوماتیک فراز سیماران ۴S. اما گاهی یک جک یا موتور پر قدرت هیدرولیکی هم نمی تواند مناسب برخی از دربهای پارکینگ باشد.

راهنمای خرید جک پارکینگی

جک پارکینگی پس قبل از خرید جک برقی می توانید از کارشناسان فروشگاه دی سی ای کالا مشاوره لازم را دریافت نمایید. در هر کجای ایران که باشید، در تبریز، اصفهان، مازندران و یا هر نقطه دیگر از کشور، می توانید با مشاوره با کارشناسان ما درب اتوماتیک مورد نظر خریداری کنید.

انواع جک پارکینگی بر اساس کارکرد
جک های پارکینگی و یا موتورهای ریلی به چند دسته از لحاظ کارکرد تقسیم بندی می شوند که هر یک برای دربهایی خاص استفاده می شوند .به صورت کلی جک پارکینگی دولنگه بازویی و جک تک لنگه بازویی و موتور درب ریلی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه توضیح مختصری در مورد آنها خواهیم داد.

جک پارکینگی دو لنگه

جک پارکینگی در این مدل پر کاربردترین نوع سیستم درب اتوماتیک در ایران است. این مدل بر روی دربهایی نصب می شود که یک لنگه در راست و یک لنگه در چپ دارند و به صورت لولایی بار و بسته میشوند. مواردی که می بایست در خرید جک دولنگه برقی در نظر گرفت یکی تعداد تردد در ساعت و دیگر و وزن و عرض درب پارکینگ می باشد. شرکتهای متعدد ایرانی و خارجی در ساخت درب کنترلی دو لنگه فعالیت می کنند و تنوع بسیار بالایی برای این گونه سیستمها وجود دارد. به صورت کلی توصیه ما این است که برای تعداد واحدهای پایین مثلا زیر ده واحد تردد می توان با خیال آسوده از جک برقی دو لنگه ایرانی استفاده کرد و در صورت تردد بیشتر از سیستمهای خارجی (ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی) بهره برد.

جک پارکینگی

جک پارکینگی

جک پارکینگی تک لنگه

جک کنترلی پارکینگی تک لنگه بسیار شبیه سیستم دو لنگه می باشد با این تفاوت که یک لنگه درب به سمت چپ و یا راست باز می شود. برای این گونه دربها را می بایست از جک های پارکینگی پرقدرت و با شفت بلند استفاده نمود.منظور از شفت بلند، شفتی با اندازه ۵۰ سانتیمتری و یا بیشتر از آن است تا پایه جلو بازو بتواند درب را از فاصله بیشتری نسبت به لولا باز و بسته کند تا فشار از روی آن کمتر شود. البته برخی از جکهای پارکینگی شفت کوتاهی دارند ولی به علت قدرت بسیار بالا می توان از آن بازوها برای درب تک لنگه نیز استفاده نمود.

موتور درب اتوماتیک ریلی

برای دربهایی که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست کشیده شده و درب باز و بسته می شود از موتورهای درب اتوماتیک ریلی استفاده می شود. برای خرید موتور درب ریلی پارکینگ نیز می بایست وزن درب و تعداد تردد در روز را در نظر داشت. هر چقدر وزن درب بالا باشد از موتور های پر قدرت تر می بایست استفاده شود و اگر تردد بالا باشد می بایست از مدلهای هیدرولیکی استفاده گردد. در بیشتر مدلهای موتور درب پارکینگ داخل پک ۴ متر روی پک وجود دارد ولی در برخی از محصولات، ریل یا دنده شانه ای باید به صورت جداگانه خریداری گردد.

خرید جک پارکینگی اتوماتیک

خرید جک پارکینگی خوشبختانه کمپانی های زیادی در ایران و خارج از ایران در ساخت و عرضه درب اتوماتیک پارکینگ فعالیت می کنند. این موضوع باعث می شود تا دست خریدار برای انتخاب بهترین خرید با بودجه حداقلی باز باشد. مطمئنا در نظر گرفتن بودجه مناسب برای خرید درب اتوماتیک و یک انتخاب صحیح می تواند سالها آسایش را برای ساکنین یک ساختمان به ارمغان بیاورد. شما می توانید در فروشگاه دی سی ای کالا تمامی انواع جک های ایرانی مانند جک درب پارکینگ سیماران و جک درب پارکینگ سوزوکی و همنیطور انواع خارجی آن از جمله تمامی جک های ایتالیایی مانند جک درب اتوماتیک بی اف تی BFT، درب اتوماتیک وی تو V2، جک فادینی Fadini و جک فک را به همراه تمامی متعلقات درب اتوماتیک مشاهده کنید.

نصب جک درب پارکینگ

جک پارکینگی – دی سی ای کالا در اکثر مراکز استانها سرویس نصب با کمترین هزینه را فعال نموده است. مصرف کننده می تواند پس از خرید محصول با قسمت نصب شرکت تماس حاصل نماید تا جهت نصب و راه اندازی محصول اقدام شود. نصب یک جک پارکینگی میبایست به صورت استاندارد شرکت تولید کننده انجام پذیرد. که دی سی ای کالا پس از بررسی سابقه و عملکرد نصابها، افراد مورد تایید را جهت خدمات نصب در شهر مورد نظر بر میگذیند.

نصب جک شامل کنده کاری، جوشکاری، سیم کشی و برنامه دهی مدارکنترل و با به صورت کلی نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ می شود که نصاب بدون هیچ هزینه اضافی میبایست این کارها را انجام دهد.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

نصب جک درب و نصب جک درب پارکینگ در دهه اخیر به صورت متداول مورد استفاده قرار گرفته است و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و اماکن پرتردد به درب اتوماتیک مجهز شده اند. مجموعه حفاظ سازه با نازلترین قیمت جک برقی اتوماتیک را نصب و راه اندازی می کند. شکل و نوع پیاده سازی جک برقی پارکینگ با توجه به کاربری آن ها متفاوت است اما در نهایت این تکنولوژی یعنی درب اتوماتیک امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است. مجموعه ما خدماتی چون نصب کرکره برقی، نصب دزدگیر اماکن، نصب درب ریلی، نصب راه بند، نصب درب شیشه ای سکوریت را نیز با نازلترین قیمت انجام می دهد.
جک درب پارکینگ که با نام های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب های پارکینگ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم های اتوماتیک می باشد. مجموعه حفاظ سازه در خصوص راه اندازی و نصب جک درب آماده ارائه خدمات خود به شما می باشد. پشتوانه مجموعه حفاظ سازه سال ها کسب تخصص و تجربه در خصوص جک درب اتوماتیک، جک درب برقی یا جک درب پارکینگ می باشد.

نصب جک درب چیست؟جک درب چیست؟

جک درب درواقع شامل دو عدد بازو که بر روی درب نصب می شود، تابلو فرمان که تمام تنظیمات جک از این طریق انجام می شود، فلاشر که در هنگام باز یا بسته شدن درب روشن می شود و بهتر است در معرض دید باشد، چشمی الکتریکی که برای ایجاد امنیت هنگام بسته شدن درب است و از برخورد درب با خودرو و عابر جلو گیری می کند به این طریق که هنگام عبور خودرو یا عابر پیاده از جلوی چشمی، باعث باز شدن مجدد درب ها می شود و از هر برخوردی جلوگیری می کند، ریموت کنترل هم جهت باز و بست درب استفاده می گردد و قطعات فلزی نصب جهت اتصال بازو ها با درب و شاسی درب مورد استفاده قرار می گیرند. جهت نصب جک درب و مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

نصب جک درب

جک درب چه اجزایی دارد ؟

جک بازویی :

جک بازویی درواقع ابزاری برای انتقال نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی می باشد.
ریموت کنترل : ریموت کنترل وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می‌با شد که غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد.

چشمی :

چشمی به دلیل داشتن سیستم مادون قرمز اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی حس کند، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند و مانع از صدمه زدن درب به خودرو می شود.
مرکز فرمان : همانطور که از اسم آن مشخص می باشد وظیفه فرمان برای باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگ می‌ باشد.

فلاشر :

فلاشر درواقع با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌ دهد.

درب اتوماتیک چیست؟

جک درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک در جهت های مختلف حرکت می کنند و در مدل های متنوع ساخته می شوند. متریالی که برای ساخت این نوع درب ها به کار می رود، متفاوت است و بسته به اینکه از چه تکنولوژی برای تولید درب اتوماتیک استفاده می شود، یک نوع خاص از درب تولید می شود. درواقع درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می ‌باشد. این نوع درب همانگونه که از اسم آن مشخص است به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.

انواع درب اتوماتیک :

• درب اتوماتیک پارکینگی
• درب اتوماتیک شیشه ای
• درب اتوماتیک لولایی
• درب اتوماتیک تاشو
• درب اتوماتیک کشویی
• درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان چیست؟

درب اتوماتیک گردان معمولا جهت دار هستند و برای مکان های باریک داخل یا خارج استفاده می شوند. اپراتورها فقط با بازو و هدر درایو یا به عنوان یک بسته کامل می توانند از طریق این اپراتور تامین شوند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان می توانند به صورت سربار نصب شده یا روی سطح نصب شوند این نوع به صرفه و مفید برای برنامه های درهای تک ، جفت یا دوجداره طراحی شده اند.
درب اتوماتیک گردان در زمان ارائه ، شامل یک اپراتور ، قفل ، هدر ، پانل درب ، ریل راهنما ، محافظت از انگشت و سیستم ایمنی خواهد بود. در هنگام استفاده از پانل های دربهای موجود ، یک اپراتور دارای بازو و هدر در کنار سیستم فعال سازی و امنیت مناسب ارائه می شود. از درب اتوماتیک گردان در مناطقی استفاده می شود که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد خواهند داشت زیرا به مردم اجازه می دهد همزمان وارد شوند و بیرون بروند. بنابراین، درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و از صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی استفاده می کنند از این رو مقرون به صرفه هستند.

درب اتوماتیک لولایی چیست؟

درب های اتوماتیک لولایی (Swing) بیشتر در مکان هایی به کار گرفته می شوند که به علت محدودیت در عرض امکان نصب دیگر درب های اتوماتیک وجود نداشته باشد. اپراتور این دربها طوری طراحی گردیده که نیازی به تعویض درب نبوده و تقریباً قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی می باشند و توانایی باز و بسته کردن دربها را به داخل و خارج را دارند.
همچنین می توان از این سیستم به صورت یک لنگه و یا دو لنگه به کار گرفت. استفاده از این دربها در مکانهای پر تردد پیشنهاد نمی گردد ولی برای محدود کردن تردد در مکانهای خاص مانند اتاق مدیریت، اتاق سرور، اتاق عمل، طلا فروشی ها و … و ترکیب آنها با سیستم های کنترل تردد، سیستم کنترلی مناسبی را بوجود می آورند.

مزایای درب اتوماتیک لولایی :

• قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن در برابر میزان تردد، فصول سال و یا حتی ساعت مختلف شبانه روز
• قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی
• حرکت بی صدا ، روان و سریع
• مناسب برای فضاهایی با محدودیت در عرض
• جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
• سهولت در تردد

درب اتوماتیک تاشو چیست؟

درب اتوماتیک تاشو در جایی قابل استفاده می باشد که مشتریان درب با مشکل محدودیت فضا روبرو باشند. از نظر ساختاری هم درب های اتوماتیک تاشو بسیار شبیه به دربهای اتوماتیک لولائی می باشند، با این تفاوت که هر لت آن به دو قسمت تقسیم شده و دو قسمت حاصل به همدیگر لولا شده اند و در آخر به جای دو لت نصب شده به دیوار، دو لت لولا شده به دیوار های اطراف و یک لت لولا شده به هر یک از این لت ها وجود خواهد داشت. در بعضی از موارد هم لازم است که فقط درب به یک سمت دیوار نصب گردد، که در این حالت درب شامل دو لت لولا شده به یکدیگر می باشد که یکی از آنها به یک سمت دیوار لولا شده است.

درب اتوماتیک کشویی چیست؟

درب کشویی یا اسلایدینگ به مدلی از درب اتوماتیک گفته می شود که در برقی در آن به صورت ریلی بازو بسته می شود. سیتم مکانیکی این مدل در برقی به گونه ای ساخته شده است که لت فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل فوقانی سیتم درب اتوماتیک متصل شده و به واسطه تسمه و انرژی تولیدی از الکتروموتور و فرمان بورد الکترونیکی دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود. که ویژگی های متفاوتی از این نوع درب می بینیم که با توجه به ویژگی هایی که دارند کاربردهای متفاوتی ایجاد میکنند و این ویژگی ها عبارتند از:
• دربهای فرار و نجات
• درب های تمام شیشه
• درب های ضد حریق و ضد دود
• درب های ضد زنگ و ضدآب
• درهای هوابند
• درب های امنیتی با میزان مقاومت معین

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای شامل فریم یا الومنیوم آنادایز کاری شده. یا استیل کاری شده و شیشه از جنس شیشه سکوریت می باشد و درب شیشه ایبا طراحی زیبا و استفاده از شیشه در ساختار آن جلوه ای خاص به سر در ورودی می دهد. قاب درب شیشه ای می تواند از جنس آلومینیم و یا استیل باشد. که استفاده از هر دو در درب شیشه ای جلوه ای خاص به نمای ورودی ساختمان می بخشد. مکانیزم درب شیشه ای استفاده از دنده کشویی در ساختار این نوع از درب است و دارای موتوری می باشد که با چشمی به کار رفته شده، هماهنگ است.

مزایای استفاده از درب شیشه ای :

• حداقل تولید صدا در استفاده از این درب
• جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایشی و سرمایشی
• اصطحلاک پایین
• کنترل دسترسی
• سازگاری درب شیشه ای با هر نوع دکوراسیون

جک درب پارکینگ چیست ؟

جک درب پارکینگ که با نام‌های جک پارکینگی، جک برقی درب، درب اتوماتیک پارکینگ و جک درب ریموت کنترلی پارکینگ شناخته می‌ شود، یکی از محصولاتی است که در حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است، وارد بازار شده است. امروزه بیشتر درب‌ های پارکینگ‌ های اماکن عمومی، منازل و خصوصی دارای سیستم‌ های اتوماتیک می باشد. یکی از انواع متنوع درب‌های اتوماتیک، جک درب پارکینگ می باشد که بطور کلی جک پارکینگ وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کار را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می‌آورد.
جک برقی یکی از موضوع های مهم درب های پارکینگ و اتوماتیک می باشد. امروزه درب های اتوماتیک بسیار رایج می باشد و یکی از مهم ترین عناصر این درب ها، جک برقی آن می باشد. از آن جهت که این درب ها بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلف جک درب پارکینگ از نوع درب ورودی تعبیه شده برای ساختمان تاثیر می گیرد و مدلهای مختلف آن به عواملی چون وزن درب ،عرض درب و تعداد تردد در روز بستگی دارد.

انواع درب های اتوماتیک از نظر کارکرد :

• درب های اتوماتیک پنوماتیکی که به وسیله فشار گاز یا فشار باد کار میکنند.

• درب های اتوماتیک الکترومکانیک که بوسیله چرخ دنده و گیربکس کار می کنند.

• درب های اتوماتیک هیدرولیکی که به وسیله فشار مایعات و فشار روغن کار می کنند.

درب اتوماتیک پنوماتیک چیست؟

درب اتوماتیک پنوماتیک در مکان های خاص نظیر فروشگاها وآزمایشگاهها و جاهایی که به امنیت بیشتری نیاز دارند کاربرد دارد. در اتوماتیک مکانهایی که میزان مصرف انرژی در آنها مهم است مانند درب های اتوماتیک هتل ها، درب اتوماتیک پنوماتیک فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. درب اتوماتیک پنوماتیک که به وسیله فشار گاز یا فشار باد کار میکنند.

مزایای درب اتوماتیک پنوماتیک :

• کم بودن رقیب بودن به دلیل واردات محدود سیستم های هیدرولیکی و الکترومکانیکی
• قیمت بسیار مناسب
• مونتاژ داخل بودن این نوع سیستم های اتوماتیک درب می باشد

درب اتوماتیک الکترومکانیک چیست؟

نحوه عملکرد درب اتوماتیک الکترومکانیکی به این صورت است که در داخل جک موتوری وجود دارد که با انتقال نیرو به گیربکس باعث می شود جک گردش کرده و درب باز یا بسته شود. اگر چه این سیستم ساده به نظر می رسد اما استهلاک آن زیادتر از نوع هیدرولیکی است.

مزایای درب اتوماتیک الکترومکانیک :

• دستگاه با محیط های مختلف نصب هماهنگی دارد و هزینه های نصب و راه اندازی آن پایین است.
• کوچک بودن تابلو فرمان و استقلال قسمت مکانیکی از قسمت های الکترونیکی دیگر مزیت این درب می باشد. . در ساختمانهای آپارتمانی یا اماکنی که تردد کم است و وزن دربها زیاد نیست درب اتوماتیک الکترومکانیکی پیشنهاد می شود.
• به لحاظ امنیتی درب های الکترومکانیکی در مقابل فشار مقاوم بوده و با اضافه کردن قفل برقی نفوذ ناپذیر می شوند.

درب اتوماتیک هیدرولیکی چیست؟

درب اتوماتیک هیدرولیکی بر اساس این قانون پاسکال کار می کنند که از فشار وارد شده به هر نقطه از یک مایع حبس شده به صورت کاملا مساوی در همه جهات منتقل می شوند. در واقع انتقال نیرو توسط مایع انجام می گیرد. جک های هیدرولیکی با روغن کار می کنند و این مهم است که در فشار بالا خواص خود را حفظ کنند و مقاوم باشند. روغن هیدرولیک کار انتقال فشار پمپ به سایر بخش های دستگاه را انجام می دهد که باعث افزایش عمر مفید قطعات و کاهش استهلاک آنها می شود. از دیگر مزایای سیستم هیدرولیکی حرکت پایدار و بدون لرزش و مهار آسان آن می باشد.

مزایای درب اتوماتیک هیدرولیکی :

• دارای دوام و قابلیت اطمینان بیشتری هستند
• دارای قابلیت قفل خودکار (self locking)
• دارای صرفه اقتصادی می باشند
• میزان تردد بالا را پشتیبانی می کند
• درب های هیدرولیکی برای مناطقی که دارای آب و هوای سرد هستند مناسب تر می باشند
انواع جک درب پارکینگی بر اساس کارکرد :
• جک پارکینگی تک لنگه
• جک پارکینگ دو لنگه
• درب اتوماتیک ریلی

جک پارکینگی تک لنگه چیست؟

جک پارکینگی تک لنگه درب های اتوماتیک یا همان جک های پارکینگی معمولا به چند دسته درب اتوماتیک بازویی ، درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک گیربکسی و … تقسیم میشوند، از این میان درب های اتوماتیک بازویی به دلیل محبوبیت بالاتر نسبت به سایر درب های اتوماتیک تقسیم بندی ها و ویژگی های بیشتری را در خود گنجانده اند. جک کنترلی تک لنگه بسیار شبیه سیستم دو لنگه می باشد با این تفاوت که یک لنگه درب به سمت چپ و یا راست باز می شود. برای این گونه دربها را می بایست از جک های پارکینگی پرقدرت و با شفت بلند استفاده نمود.منظور از شفت بلند، شفتی با اندازه ۵۰ سانتیمتری و یا بیشتر از آن است تا پایه جلو بازو بتواند درب را از فاصله بیشتری نسبت به لولا باز و بسته کند تا فشار از روی آن کمتر شود.

جک پارکینگی دو لنگه چیست؟

پر کاربردترین نوع سیستم درب اتوماتیک در ایران است. این مدل بر روی دربهایی نصب می شود که یک لنگه در راست و یک لنگه در چپ دارند و به صورت لولایی بار و بسته میشوند. مواردی که می بایست در خرید جک دولنگه برقی در نظر گرفت یکی تعداد تردد در ساعت و دیگر و وزن و عرض درب پارکینگ می باشد. برای تعداد واحدهای پایین مثلا زیر ده واحد تردد می توان با خیال آسوده از جک برقی دو لنگه ایرانی استفاده کرد و در صورت تردد بیشتر از سیستمهای خارجی (ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی) بهره برد.

درب اتوماتیک ریلی چیست؟

برای دربهایی که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست کشیده شده و درب باز و بسته می شود از موتورهای درب اتوماتیک ریلی استفاده می شود. برای خرید موتور درب ریلی پارکینگ نیز می بایست وزن درب و تعداد تردد در روز را در نظر داشت. هر چقدر وزن درب بالا باشد از موتور های پر قدرت تر می بایست استفاده شود و اگر تردد بالا باشد می بایست از مدلهای هیدرولیکی استفاده شود.

نصب جک درب

برای انتخاب جک درب پارکینگ به چه مواردی توجه کنیم؟
• ابعاد هر لنگه درب (طول و عرض هر لنگه درب)، طول و عرض درب چند متر می باشد.
• میزان تردد، جک درب ورودی که انتخاب میکنید برای یک مجتمع مسکونی است یا یک ساختمان یک یا دو واحد
• وزن درب (سبک یا سنگین بودن درب)، وزن حدودی هر لنگه درب چقدر است.

نصب جک درب پارکینگ در حفاظ سازه چگونه انجام می شود؟

نصب جک درب برقی اتوماتیک در حفاظ سازه سال ها ست با قیمت مناسب انجام می شود. باید توجه داشته باشید که نصب جک های درب نیاز به تخصص دارد زیرا اگر جک درب به درستی نصب نشود منجر به خرابی زود هنگام می شود و هزینه های تعمیر و درست کردن خرابی جک درب را باید مرتب بپردازید. پس برای جلوگیری از هزینه های نامعقول با نصب جک درب توسط نصاب حرفه ای و باتجربه از پرداخت هزینه های نا معقول میتوانید پرهیز کنید.
در صورتیکه بخواهیم جک ها به درستی کار کنند و طول عمر موتورها و خود مرکز بیشتر شود بایستی جک ها طوری نصب گردند که حداقل فشار به آنها آمده و حداکثر بهره وری را داشته باشند. برای نصب جک باید دو نقطه انتخاب شود، انتخاب محل نصب جک بر روی چارچوب یا دیوار و بر روی لنگه درب. جهت پیدا کردن محل تقریبی تکیه گاه ها، درب را کاملا ببندید و جک را کاملا باز کنید. سپس حدود ۵۰ میلی متر جک ها را برای رگلاژهای بعدی داخل ببرید. تکیه گاه ها را در زبانه های ابتدایی و انتهایی جک وارد کرده و پیچ کنید.

چه جک پارکینگی برای درب پارکینگ مناسب است ؟

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند.اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد. حفاظ سازه با توجه به کارگاه بزرگ و مجهز درب سازی که دارد سعی کرده بهترین محصولات را به مشتریان خود معرفی کند .
مواردی که در انتخاب جک درب پارکینگ باید به آن ها دقت کرد :
۱- وزن هر لنگه درب
۲- تعداد تردد در شبانه روز
۳- عرض هر لنگه

جک v2 کالیپسو

جک V2 کالیپسو ایتالیا یک جک پارکینگی دو لنگه با برند ایتالیایی و طراحی این کشور است که از قابل اعتماد ترین و یکی از پر فروش ترین جک های برقی پارکینگی در بازار می باشد، برد (City1) این جک وی تو کالیپسو از قابلیت های زیادی برخوردار است و از منوی دیجیتال و بسیار دقیق که حتی قابلیت تنظیم جک برحسب نیم ثانیه را دارد نیز بهره می برد.جک برقی V2 Calypso از مدار فرمان پیشرفته مدل City2 بهره می برد. این مدار تقریباً هرآنچه مدار کنترل یک جک پارکینگی باید داشته باشد را دارد و طیف وسیعی از تنظیمات گوناگون از جمله تشخیص برخورد درب با مانع، کاهش سرعت جک در انتهای حرکت درب، فرمان دادن مستقیم به قفل برقی و تنظیمات مجزای زمان باز و بسته شدن در آن وجود دارد. ریموت کنترل اوریجینال ویتو مدل Phox است که ضخامت کمی دارد و به آسانی در جیب جا می شود.همانگونه که از اسم کالیپسو ۴۰۰ مشخص است کورس حرکتی این جک بازویی ۴۰۰ میلیمتر است بنابراین امکان نصب آن بر روی یک لنگه درب با حداکثر عرض ۳۵۰ سانتیمتر ( ۷۰۰ سانتیمتر دو لنگه ) وجود دارد. با توجه به کورس این جک امکان باز شدن هر یک لنگه درب پارکینگ تا حدود ۱۲۰ درجه فراهم است. جک کالیپسو وی تو پیستونی بوده و دارای آی پی حفاظتی IP44 می باشد که تضمین ضد آب و ضد خاک بودن آن در شرایط تعریف شده می باشد.

جک پارکینگی پروتکو لیدر

جک درب اتوماتیک پارکینگ پروتکو مدل (LEADER 4) محصول شرک پروتکو (Proteco) بوده که از با کیفیت ترین جک های برقی موجود در بازار می باشد. پروتکو (Proteco) یک شرکت قدیمی ایتالیایی و با سابقه درخشان در زمینه تولید جک های اتوماتیک ریموت دار می باشد. اولویت های تولید محصول در این شرکت به ترتیب کیفیت ، خدمات و قیمت مناسب است که در راستای رضایت مشتری این فرایند با نظارت دقیق متخصصین این شرکت انجام می شود. این مدل جک (LEADER 4) ، از یک موتور ۲۸۰ واتی با حداکثر توان برای جا به جایی هر لنگه درب ۳۵۰ کیلوگرمی بهره می برد. بالا بودن توان این جک برقی امکان استفاده آن برای درب های تک لنگه را می دهد در صورتی که وزن درب از ۳۰۰ کیلوگرم و طول آن از ۳ متر بیشتر نباشد. توان مصرفی لیدر۴ پروتکو ۲۸۰ وات است که با برق ۲۲۰ ولت شهری کار می کند. این موضوع به این معناست که با وجود اینکه این جک پارکینگی قدرت بالایی دارد، امکان اضافه نمودن برق اضطراری برای زمان نبود برق وجود نخواهد داشت و در آن زمان می بایست به صورت دستی درب پارکینگ را باز و بسته نمود. به دلیل قدرت مناسب لیدر ۴ این سیستم را می توان روی دربهای تک لنگه نیز نصب نمود.البته برای دربهای زیر ۳ متر و زیر ۳۵۰ کیلوگرم. حداکثر مقدار بازشو درب برای این جک پارکینگی ۱۱۰ درجه می باشد. پروتکو یک شرکت صاحب نام ایتالیایی که صرفا محصولات مرتبط با درب اتوماتیک تولید می کند و سالهاست به ایران محصولات خود را وارد کرده و محبوبیت خاصی را دارا می باشد. شاید بتوان پرفروشترین محصول این شرکت را در ایران لیدر۴ اش دانست اما دیگر تولیدات این شرکت نیز در ایران وارد شده به فروش می رسد.

جک برقی پارکینگی سوزوکی

این جک با موتور ۲۲۰ ولت، قدرت کافی برای هر لنگه تا ۴۰۰ کیلو گرم را دارا می باشد از این جک پارکینگی می توان برای دربهای تک لنگه و یا دولنگه بزرگ و دربهایی که بیش از ۹۰ درجه باز می شوند نیز استفاده کرد همچنین به دلیل سیستم خلاص کن راحتی که تعبیه شده است از این سیستم میتوان در جاهایی که درب به سمت بیرون باز می شود نیز استفاده کرد. مدار فرمان جک برقی سوزوکی از نوع دیجیتال منو دار و برنامه ریزی آن بر مبنای میکرو پروسسور است و المانهای ورودی برای جک ها به صورت تایمینگ قرار داده شده . جک ریموتی سوزوکی k400 دو سرعته است و ترمز گیری قابل قبولی دارد.این جک جزو جک های پر فروش بازار است. جک برقی سوزوکی که از نوع الکترومکانیک است مجهز به یک شفت ۴۰ سانتی و میل ماردن از نوع دنده ریز فولادی میباشد که این باعث میشود قدرت بیشتر و دوام طولانیتر و ترمزگیری دقیقتر و بهتردر مورد این درب پارکینگی اعمال شود. خلاص کن به مانند بسیاری از جکهای هم ظاهر سوزوکی، بر روی موتور نزدیک لولای درب قرار دارد و کاربر در صورت نیاز در مواقع اضطراری می تواند با قرار دادن کلید خلاص کن در محل خود و چرخاندن ۱۸۰ درجه ای جک برقی را به حالت دستی درآورد.

جک پارکینگی کوچی

درب اتوماتیک کوچی یک جک دولنگه با کارکرد متوسط است، که تقریبا برای درب های تا هر لنگه تا ۲۵۰ کیلوگرم می توان استفاده کرد، جک ریموتی گوچی از جمله معدود جک هایی است که به ظاهر و طراحی بسیار اهمیت داده جنس بدنه ی میانی تمام استیل، سیستم جاگذاری موتور و قسمت انتهایی جک، کاور پوششی تمام استیل شفت و حتی قسمت اتصال های جلو و عقب همه با ظاهر خاص و به زیبایی طراحی شده، جک گوچی دارای برق اصطراری فابریک می باشد که می توان در زمان قطع برق تا ۱۰ بار نیز از آن استفاده کرد. عملکرد سیستم ترمز در این جک بسیار قابل قبول و عالی می باشد چرا که در زمان توقف و یا حتی شروع حرکت به نرمی و کاملا بدون صدا عمل می کند . مدار کنترل جک کوچی محصول شرکت پاورتک تایوان است که یک مدار آنالوگ و فاقد LCD است که عدم وجود LCD اندکی تنظیمات و عیب یابی دستگاه را زمانبر می سازد. از مزیت های مدار فرمان جک پارکینگ کوچی می توان به وجود برق اضطراری UPS داخلی بهمراه پکیج اشاره نمود. ولی ایرادی که می توان به سیستم UPS آن گرفت این است که باطریهای بک آپ آن سایز استانداردی ندارند و در صورت خرابی فقط باید باطریهای خود کوچی را تهیه نمود که اندکی گران قیمت هستند و همچنین به دلیل کیفیت نسبتاً پایینِ این باطریها، نیاز است که تقریباً هر دو سال یکبار این باطریها تعویض شوند. از مزیت های مدار فرمان جک پارکینگی کوچی باید به فرمان دادن مستقیم به قفل برقی و همچنین کاهش سرعت جک در انتهای مسیر حرکت درب اشاره داشت. ریموت کنترل کوچی نیز شکل ظاهری مناسبی دارد و به راحتی در جیب جای می گیرد.

جک میلان

جک پارکینگی میلان که طرح پروتکو ایتالیا میباشد دارای کیفیتی بسیار عالی و خدمات پس از فروش مناسبی است.بازوهای این جک مناسب برای هر لنگه تا ۳۵۰ کیلو گرم و طول ۲٫۵ متر است. در طراحی جک برقی میلان دقت زیادی به کار رفته است تا همچنون برند جک پروتکو ایتالیا بدرخشد . همچنین فلاشر زیبا با ولتاژ ۲۲۰ ولت خودنمایی میکند. امنیت این سیستم کلیدی نسبت به آچار خلاص کن بیشتر است همچنین جک میلان برای قفل برقی به برد مل نیازی ندارد. و بطور مستقیم میتوان قفل برقی را به مرکز کنترل جک پارکینگ وصل نمود.

جک برقی پارکینگی فک

جک ریموت کنترلی اتوماتیک فک بی شک یکی از قابل اطمینان ترین و قدمی ترین جک های برقی موجود در بازار است این جک با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم در تردد ها و دمای بالا استقامت خوبی را از خود نشان می دهد در جک برقی FAAC 412 اهمیت طراحی در کارایی بسیار نرم و بی سروصدا و دوام آن در تمام شرایط جوی بوده است. پیشنهاد ما در ساختمان های پر تردد تا ۳۰ واحد بکارگیری جک پارکینگی فک مدل ۴۱۲ است. یکی از ویژگی های جک درب اتوماتیک فک ۴۱۲ ، یدک کشیدن نام برند فک است که خود نشان دهنده کیفیت و ضمانتی برای کارکرد آن است. همچنین ۴ سال گارانتی هم تضمینی برای خرید این محصول است. محل قرار گیری خلاص کن جکها دقیقا در بالای گیریبکس و انتهای جک قرار دارد و تقریبا محل مناسبی است و باید توجه داشت در زمان نصب این سیستم ، فضای کافی را در این قسمت برای گردش کلید خلاص کن مهیا نمود. کابل خروجی دقیقا در انتهای جک و زیر محل قرار گیری پین ها ست که در این مورد نیز باید از فضای مورد نیاز برای جای بازی این کابل مطمئن شد. کمپانی فک معمولا محصول ارزانی ندارد و به نظر می رسد هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکرده و در این کار تقریبا موفق بوده است. سیستم ۴۱۲ تقریبا ارزانترین مدل برند فک در درب های کنترلی است اما باز هم از بسیاری از سیستم های همتراز خود گرانتر است . شاید بهترین دلیلی که باعث می شود که مشتریان به خرید این مدل جذب شوند ، پیشینه کمپانی فک و گارانتی ۴ ساله این دستگاه است که او را از سایر مدلهای همتراز خود متمایز می سازد.

جک اتوماتیک درب پارکینگ بنینکا

بنینکا یک برند ایتالیایی معتبر و یک تولید کننده حرفه ای در زمینه درب های اتوماتیک و جک های هیدرولیک و الکترو مکانیک است. کیفیت بالای درب ها و جک های بنینکا، نشان از وجود یک واحد طراحی قوی در این کمپانی است. عناصر الکترونیکی و مکانیکی سازنده تولیدات بنینکا دارای بالاترین استاندارد های لازم بوده و کیفیت آن ها قابل رقابت با بهترین محصولات دنیا ست. درب اتوماتیک بنینکا مدل BOB 21، یکی از تولیدات این کمپانی است که درست مثل دیگر نمونه های مشابه، با بهترین متریال موجود در بازار تولید شده است. بنینکا با کیفیت مقبول خود ، بیش از آنچه که باید به طراحی ظاهری و زیبایی محصولاتش پرداخته است . طرح آیرودینامیکی خاص ، چشمگیر و منحصر بفرد در اتوماتیک بنینکا سری BOB فرصت هرگونه انتقاد را از متخصصین درب اتوماتیک سلب کرده است . برند بنینکا ایتالیا Beninca Made in Italy دارای محصولات جک های اتوماتیک دولنگه و ریلی پارکینگی فوق العاده با کیفیت در جهان می باشد که از نظر زیبایی ظاهری و کیفیت فنی محصولات ، جزو سه شرکت اول دنیا در زمینه دربهای اتوماتیک است . بنینکا با کیفیت مقبول خود ، بیش از آنچه که باید به طراحی ظاهری و زیبایی محصولاتش پرداخته است . طرح آیرودینامیکی خاص ، چشمگیر و منحصر بفرد در اتوماتیک بنینکا سری BOB فرصت هرگونه انتقاد را از متخصصین درب اتوماتیک سلب کرده است . ولتاژ ورودی دربازکن پارکینگی بنینکا bob21، ۲۲۰ ولت بوده که با سیستمی الکترومکانیکی و قدرت موتور ۱۸۰۰ نیوتن قادر است درب هایی به سنگینی ۲۵۰ کیلوگرم (برای هر لنگه) و با عرض ۲٫۱ متر را باز و بسته کند.موتور جک اتوماتیک بنینکا سری BOB 21، از یک شفت یا محور پیچی قدرتمند و قابل اتکا با قسمت انتهایی کروی ۲۰ میلیمتری آلومینیومی بهره می برد که سبب می شود عملیات نصب و کارگزاری این جک بسیار آسان و با سرعت باور نکردنی انجام پذیرد. یکی از مسائل پر اهمیت در هنگام خرید یک وسیله برقی، از جمله انواع جک درب اتوماتیک، نوع و مدت زمان ضمانت و گارانتی کالا ست. این مدت زمان می تواند کیفیت کالا را تایید کند و میزان اطمینان سازندگان از کالای خود را نمایش دهد. از این رو کمپانی بنینکا، به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ جک درب اتوماتیک در سراسر دنیا، جهت ایجاد اطمینان در مصرف کنندگان کالای خود، مدت زمان ۴ سال گارانتی در نظر گرفته است. این مدت زمان، از تاریخ ثبت فاکتور فروش، در نمایندگی های جاز شرکت محاسبه می شود. ساختار این جک بازویی به صورت ماردونی بوده که باعث میشود در شرایط آب و هوایی نامناسب محل نصب، استفاده از این جک نسبت به جک بنینکا Bill 30 ترجیح داده شود. این محصول طبق آزمایش های انجام شده درجه حفاظتی IP44 را دریافت کرده است.

جک برقی پارکینگی سیماران

جک های درب پارکینگ شرکت سیماران مدل های فراز را می توان جزو بهترین جک های درب اتوماتیک قلمداد کرد. جک ریموتی فراز از کار کرد بسیار خوب در کنار قیمت بسیار مناسب برخوردار است، توان جابجایی هر لنگه درب تا ۳۵۰ کیلوگرم نشان قدرت زیاد این جک دارد، محصولات جک پارکینگی سیماران دارای ۳۰ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشند. جک در بازکن فراز ۴S می تواند درب هایی با طول ۴ متر و وزن ۳۵۰ کیلوگرم را برای هر لنگه به راحتی به حرکت درآورد. از این نظر فراز S4 بسیار قدرتمند تر از سری P محسوب می شود و در قیاس با دیگر برندها هم عملکردی قابل توجه دارد. جک برقی سیماران فراز S4 همچنان دو سرعته می باشد تا کمک قابل توجهی به کم سر و صدایی این محصول بکند. ویژگی تشخیص موانع هم امکانی ست که سیماران در این محصول خود هم ارائه داده، تا درب ریموتی سیماران فراز S هم بتواند از برخورد درب به خودرو و سایر اجسام جلوگیری کند.

باز کردن درب پارکینگ از راه دور با ارسال اس ام اس

کنترل جک درب پارکینگ و یا کرکره برقی از راه دور نیاز به یک رسیور سیم کارتی دارد . این رسیور ها میتدانند از طریق دریافت پیامک و یا تماس فعال شده و فرمان باز شدن درب اتوماتیک را بدهند و از طریق حالت بسته شدن اتوماتیک مدار فرمان درب اتوماتیک درب دوباره بسته شود. رله فرمان bsi که این دستگاه دارای دو رله با قابلیت جریان دهی ۱ امپر میباشد.رله اول بصورت لحظه ای یک و نیم ثانیه عمل کرده و درب را باز میکند.همچنین این رله از طریق نرم افزار در گوشی تلفن همراه نیز قابل کنترل است.این رله فرمان دارای زبان فارسی و انگلیسی میباشد و دارای حافظه برای ۲۵۰ شماره تلفن است و همچنین دارای قابلیت کد دهی ۲۵۰ عدد ریموت کنترل درب اتوماتیک پارکینگ میباشد و هر دو حالت پیامکی و ریموتی به طور هم زمان قابل اجراست. قابلیت گذارش دهی فعال شدن رله ها نیز از طریق اس ام اس در این دستگاه موجود است و در متن پیامک ساعت و تقویم شمسی نیز وجود دارد.از دیگر توانایی های این دستگاه قابلیت تعریف مدیر میباشد که تمام تنظیمات و رمز عبور و تعریف کاربر را در دسترس مدیر قرار میدهد.محدود کردن دسترسی افراد بد حساب نیز در این رله فرمان درباز کن امکان پذیر است.در نهایت نصب این رله راحت بوده و دارای دفترچه راهنمای فارسی است.

سنسورهای مادون قرمز درب اتوماتیک پارکینگ (Photo Cell) (Beam Sensor)

این سنسورها که اصطلاحاً چشمی نیز نامیده می شوند دارای دو قسمت جداگانه فرستنده (TX) و گیرنده ( RX ) می باشند .یک جفت ازاین سنسورها (گیرنده و فرستنده) در بیرون و یک جفت دیگر در فضای داخل در دو طرف در روبروی هم نصب می شوند . حداقل ارتفاع نصب ۲۵ سانتی متر می باشد و آن ها را در محل هایی که امکان نصب روی دیوار نباشد بر روی پایه های خاصی نصب می نمایند طرز کار سنسورها به این صورت است که دستگاه فرستنده ( TX ) نور مادون قرمز را توسط یک دیود گالیم آرسنید تولید و پخش می کند. این اشعه توسط یک فتودیود روی گیرنده ( RX ) دریافت می گردد . معمولا یک دیود LED روی گیرنده قرار دارد که وقتی اشعه دریافت می شود خاموش است . در صورت عبور فرد یا وسیله نقلیه ای از بین این دو قطعه و قطع شدن اشعه عبوری ،LED روی گیرنده روشن می شود و یک رله که روی گیرنده وجود دارد تحریک می شود . کنتاکتهای رله به مدار کنترل روی برد الکترونیکی متصل میشوند و به این وسیله برد می تواند دستور لازم را برای توقف درب (اگر در حال بسته شدن باشد) یا باز شدن درب را بر طبق تنظیمات انجام گرفته روی برد به موتور دستگاه صادر نماید. چشمی ایمنی درب اتوماتیک را باید در ارتفاع ۳۰ تا ۵۰ سانتی از سطح زمین نصب کنید طوری که گیرنده و فرستنده کاملا روبروی هم باشند.قسمت فرستنده دو کانکتور برای تغذیه دارد که یکی منفی و دیگری مثبت است که معمولا از ۱۲ ولت تا ۲۴ ولت AC و DCمیباشد.اما چشمی فرستنده علاوه بر تغذیه دارای دو کانکتور دیگر بنام NC و COM نیز میباشد که باید از این دو کانکتور که پایه های رله میباشند استفاده کنید و انها را در مدار فرمان جک اتوماتیک پارکینگ به کانکتور های Com و Nc متصل نمایید. در بعضی از انواع چشمی ها کانکتور No هم وجود دارد که از ان استفاده نمیشود و مصرف ان بیشتر در موتور ساید UPS دار کرکره برقی است. برای اتصال چشمی ها از سیم دوزوج که چهار رشته است استفاده کنید. در مدار فرمان های مختلف محل اتصال رله چشمی که همان NC و COM است متفاوت میباشد و ممکن است با نام GND یا COM نیز باشد. در صورت خرابی چشمی که معمولا خود را با باز ماندن درب نشان میدهد اگر خواستید ایراد را موقتا تا تهیه و نصب چشمی رفع نمایید باید در مدار فرمان یا خود چشمی گیرنده کانکتور COM را به NC با یک تکه سیم اتصال کوتاه دهید تا مدار باز شده، بسته شود اما دقت کنید که در این حالت چشمی ایمنی از مدار خارج شده و دیگر توان تشخیص مانع را ندارد. بنابراین هر چه سریع تر جهت رفع عیب اقدام کنید. فتوسل ها در دو حالت بیسیم و باسیم موجود هستند که نوع بیسیم آن نصب ساده تری دارد و نیاز به کابل کشی ندارد. بعضی از فتوسل ها طوری ساخته می شوند که فرستنده و گیرنده پرتو مادون قرمز در یک فتوسل قرار دارد و از خاصیت بازتاب یا برگرداندن دسته پرتو در این تجهیزات استفاده می شود و در مواردی به کار می رود که امکان کابل کشی در هر دو طرف درب وجود ندارد. به این نکته توجه داشته باشید که حسگرهای فتوسل فقط در فرآیند بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ دخالت می کنند که در صورت تشخیص وجود مانع در بین درب حرکت درب را متوقف سازند و آنها هرگز تأثیری در فرآیند باز شدن درب ندارند. بنابراین اگر درب پارکینگ شما به دلیل وجود مشکلی در سیستم آن، باز نمی شود این مشکل نمی تواند مربوط به فتوسل ها باشد.

موتور ریلی v2 مدل ایروس ۸۰۰

جک کشویی آیروس ۸۰۰ یکی از بروزترین محصولات شرکت وی تو می باشد. گروه صنعتی وی تو (V2) یکی از موفق ترین برندهایی است که در زمینه تولید و ساخت جک های پارکینگی به فعالیت می پردازد. V2 که مخففی از شعار این شرکت Value moves the world به معنای «کیفیت، جهان را به جنبش وا می دارد» می باشد، توانسته با تلفیق فناوری و با چاشنی خلاقیت و نوآوری مشتریان زیادی در بازارهای داخلی ایتالیا و حتی دیگر کشورها به دست آورد و شعار خود را به تحقق برساند. این کمپانی با بیش از ۳۰ سال سابقه، از سال ۱۹۸۵ به بعد موفق شده در شش کشور جهان، نمایندگی رسمی دائر کند. این کشورها شامل فرانسه، اسپانیا، پرتغال، چین، مراکش و تونس می شود. گروه صنعتی وی تو سعی کرده محصولاتی ارائه دهد که هم مصارف اداری داشته باشد و هم بتواند نیازهای مشتریان مناطق مسکونی را مرتفع کند و بدین ترتیب، شعار واحد تحقیق و توسعه خود یعنی تسهیل و امن تر کردن رفت و آمد و زندگی مردم را محقق نموده است. درب اتوماتیک وی تو مدل آیروس ۸۰۰ دارای یونیت کنترل دیجیتال داخلی و سوییچ های محدود گر مغناطیسی می باشد. این محصول با روکش آلومینیومی رنگ شده و تکنولوژی تشخیص مانع، عملکردی ایمن و صحیح با اصول رمز گذاری ارائه می کند. AYTOS 800 قابلیت تنظیم خودکار زمان باز و بسته شدن درب را دارد و عملکرد همزمان دو موتور با استفاده از ماژول های SYNCRO انجام می گیرد. طول ریل این درب ۴m می باشد. سرعت باز شدن گیت ۱٫۶ سانتی متر در ثانیه می باشد و در دمایی بین ۲۰- و ۵۰+ به خوبی عمل می کند. هرگز از ظاهر ساده و معمولی جعبه فرمان جک پارکینگی V2 Calypso 400 نمی توان حدس زد، که این مدار فرمان تا چه حد می تواند قدرتمند و پیشرفته باشد. این مدار فرمان CITY1-EOV نام دارد و نمونه ی اصلاح شده ی CITY1 است. استفاده از این مدار فرمان برای کاربران بسیار آسان تر از CITY1 خواهد بود و برنامه پذیری آن نیز بسیار ساده تر صورت می گیرد. این مدار فرمان می تواند بیش از سی برنامه کاربردی را پشتیبانی کند. از این حیث، CITY1-EOV تمام رقیبانش را پست سر گذاشته و حتی دسترسی به این توانایی ها را برای سایر رقبا بسیار دشوار کرده است.

موتور ریلی فک ۷۴۱ FACC

جک ریلی فک ۷۴۱ شرکت فک ایتالیا دارای قابلیت هایی جدیدی است که شامل تنظیم اتوماتیک نیروی تولیدی در تابستان و زمستان با توجه به روان بودن درب و سیستم برگشت خودکار در صورت برخورد با مانع ARS می باشد . اصولا کمپانی فک جک هایی با مشخصات فنی مختلف برای مصارف مصرف تولید میکند. کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل ۷۴۱ شامل اپراتور، چشمی، چراغ های هشدار دهنده و ریل می باشد. در زمان باز و بسته شدن، درب به آرامی بر روی ریل حرکت می نماید و به طرفین می رود. در این صورت دیگر نیازی به فضای زیاد برای درب نیست. این کیت دارای ترمز الکترونیکی و مغناطیسی می باشد که امنیت ساختمان را افزایش می دهد. همچنین مرکز فرمان میکرو پروسسوری این کیت، امکان تنظیم درب به حالت کاملا باز و ثابت، کاملا باز و ثابت و یا اتوماتیک را به کاربر می دهد. استفاده از جک ریلی فک ۷۴۱ در تمامی شرایط اقلیمی مقدور بوده است و باید گفت این جک خاص در محیط های باز نیز به راحتی کار کرده و کاملا ضد آب و گرد غبار بوده است.کیت الکترومکانیک درب کشویی فک مدل ۷۴۱ شامل اپراتور، چشمی، چراغ های هشدار دهنده و ریل می باشد. در زمان باز و بسته شدن، درب به آرامی بر روی ریل حرکت می نماید و به طرفین می رود. در این صورت دیگر نیازی به فضای زیاد برای درب نیست. این کیت دارای ترمز الکترونیکی و مغناطیسی می باشد که امنیت ساختمان را افزایش می دهد. همچنین مرکز فرمان میکرو پروسسوری این کیت، امکان تنظیم درب به حالت کاملا باز و ثابت، کاملا باز و ثابت و یا اتوماتیک را به کاربر می دهد.

قفل برقی پارکینگ سیزا

مهمترین مزیت قفل برقی سیزا عدم باز شدن قفل به هر وسیله ای بجز کلید اصلی از بیرون ساختمان می باشد که اطمینان زیادی را به این قفل ها ایجاد می کند. قفلهای لاکپشتی به گونه ای طراحی شده اند که با فشار زیاد باز نشوند و از طرفی زبانه آن به گونه ای نیست که در دسترس یا دید باشد.این قفل در انواع بدون شستی جهت نصب بر روی درب اتوماتیک پارکینگ و شستی دار جهت نصب بر روی درب ورودی آهنی حیاط ساختمان، لابی آپارتمان و … طراحی شده است. با توجه به اینکه قفل برقی سیزا بصورت دائم قفل می باشد دیگر نیازی به قفل نمودن آن در هنگام شب نیست و کلید آن فقط جهت غیر فعال نمودن شستی قرمز رنگ روی قفل (از سمت داخل) و همچنین باز نمودن درب از بیرون استفاده می شود. همچنین با اضافه نمودن یک مدارکنترل ساده می توان قفل برقی Cisa را توسط ریموت کنترل باز نمود.

قفل برقی یوتاب

قفل برقی یوتاب (Utab) یکی از تولیدات شرکت الکتروپیک میباشد، این محصول به نام های مختلفی چون قفل لاک پشتی یوتاب یا کله گاوی یوتاب نیز در بین مردم معروف است. به طور قفل برقی یوتاب EL-12 وسیله ای برای قفل کردن درب های نفر رو و پارکینگی میباشد، ایمنی بالا و مقاومت در برابر ضربه و فشار از ویژگی های بارز این قفل برقی ایرانی الکتروپیک میباشد. یکی از بهترین مشخصه ی قفل برقی EL-12 یوتاب این است که تحت هیچ شرایطی مانند ضربه و لرزش باز نمی شود و این موضوع امنیت قفل برقی یوتاب را بالا میبرد. این قفل برقی می تواند توسط دست و دربازکن های الکتریکی داخل منزل باز یا بسته شود. از دیگر مشخصات ان می توان به امکان نصب و راه اندازه به صورت افقی و هم به صورت عمودی را نام برد. قفل برقی یوتاب مدل EL-12 برای نصب روی درب هایی که به وسیله جک ، باز و بسته می شوند و همچنین کنترل قفل توسط مدار فرمان جک انجام می شود بسیار مناسب می باشد. لازم به ذکر است که قفل برقی EL-12 یوتاب با ولتاژ ۱۲ ولت و توان مصرفی ۱۵av کار می کند.به جرات میتوان گفت قفل برقی یوتاب در نوع خود بهترین و با دوام ترین محصول ایرانی در کلاس کاری خود میباشد .برای اثبات این قضیه کافیست به محیط پیرامون خود با دقت نگاه کنید موارد استفاده از این قفل در بسیاری از ساختمانها و مراکز اداری به چشم میخورد .لازم بذکر است این قفل های برقی علاوه بر کاربرد جهت درب ورودی عابر ساختمان، برروی انواع درب های نفر روی دیگر قابل نصب می باشند. همچنین این قفل های برقی قابلیت عملکرد هماهنگ بادرب ریموت کنترلی پارکینگی را دارا می باشند و به دلیل داشتن امنیت بالا و جلوگیری از باز شدن درب پارکینگ با فشار خارجی ، مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

جک ریموتی پروتکو لیدر Proteco Leader4

شرکت Proteco ایتالیا با سابقه بیش از ۴۶ سال یکی از اولین تولید کنندگان جک های ریموت کنترلی پارکینگی به حساب می آید. محصولات درب اتوماتیک پروتکو با ۲۴ ماه گارانتی در بازار کشورمان ارائه می گردند و جک بازویی لیدر۴ این کمپانی یکی از محصولات نسبتاً باکیفیت و در عین حال اقتصادی موجود در بازار ایران می باشد و در صورتی که نیاز به خرید جک پارکینگی با رنج قیمتی متوسط داریم جک پروتکو لیدر ۴ می تواند یکی از گزینه های ما باشد.

قیمت جک درب پارکینگ سوزوکی Suzuki

جک پارکینگی سوزوکی مدل sz-400 از سال ۱۳۹۴ به بازار معرفی شده است و طی این مدت توانسته نظر افرادی که به دنبال جک پارکینگ ارزان قیمت هستند را به خود جلب کند. این جک برقی پارکینگ دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد، البته با توجه به تازه وارد بودن این جک اطلاعات دقیقی از کیفیت این گارانتی در دسترس نیست. نصب جک برقی suzuki برای درب پارکینگ ساختمانهای کم واحد با تعداد تردد پایین مناسب می باشد.

جک درب پارکینگ یوتاب الکتروپیک Utab

جک پارکینگی یوتاب یک جک پارکینگی ۲۴ ولت است که برای پارکینگ های با تردد کم مناسب می باشد. این جک درب پارکینگ ایرانی کپی برداری شده از جک پارکینگ آلمانی زومر تویست ۲۰۰ می باشد. البته جک پارکینگ الکتروپیک مدل یوتاب در مقایسه با جک زومر تویست ۲۰۰ بسیار ارزان قیمت می باشد. با توجه به موتور ۲۴ ولت این جک پارکینگی می توانید در صورت نیاز به آن مدار شارژر و باطری بک آپ اضافه نمایید.

قیمت جک پارکینگی فک FAAC 412

شرکت فک ایتالیا با قدمت ۵۲ سال یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید کننده جک برقی پارکینگ در جهان می باشد. دفتر مرکزی FAAC در ایتالیا می باشد ولی چند سالی است که این کمپانی کارخانه خود را به کشور بلغارستان منتقل نموده و هم اکنون جک پارکینگی فک ۴۱۲ نیز در کارخانه بلغارستان این برند تولید می شود. بزرگترین مزیت جک فک ۴۱۲ گارانتی ۴ ساله آن و یکی از معایب اصلی آن کورس حرکتی پایین آن می باشد.

جک پارکینگی بی.اف.تی فوبوس BFT

BFT ایتالیا با بیش از ۳۵ سال سابقه یکی از برندهایی است که سهم خوبی از بازار درب اتوماتیک پارکینگ کشورمان را در اختیار دارد. مدل Phobos BT بی.اف.تی جکی است که شکل ظاهری مناسبی دارد و جهت نصب بر روی درب های متوسط و سبک مناسب است ولی چنانچه درب پارکینگ شما یک درب بزرگ و سنگین است استفاده از این جک پارکینگی چندان توصیه نمی شود. محصولات BFT دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشند.

قیمت جک درب پارکینگ لایف Life OP3

شرکت لایف یکی دیگر از تولید کنندگان ایتالیایی جک درب پارکینگ می باشد که بخشی از بازار کشورمان را به خودش اختصاص داده است. پرفروش ترین مدل جک لایف OP3 UNI می باشد که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است ولی قدرت پایین موتور و همچنین وجود فقط یک ریموت در پکیج آن اندکی خریداران را در تهیه این سیستم درب اتوماتیک مردد می کند. جک های برقی لایف با ۲ سال گارانتی در ایران عرضه می گردند.

جک درب پارکینگ جنیوس ایتالیا Genius

شرکت جنیوس در ابتدا در کشور ایتالیا تاسیس و اقدام به تولید جک درب پارکینگ نمود. پس از چندین سال این شرکت توسط شرکت جک درب فک FAAC خریداری شد. پس از مدتی شرکت فک جهت کاهش هزینه کارخانه تولید جک جنیوس را به کشور بلغارستان منتقل نمود. با انتقال کارخانه دو برند جک Genius و FAAC به کشور بلغارستان کیفیت تولید این محصولات نیز کاهش یافته و شاهد خرابی های موردی در گیربکس این جک ها هستیم.

جک درب ویلایی ساده جک درب ویلایی مدرن جک درب ورودی باغ ویلا مدل جک درب حیاط ویلایی جک درب ورودی ویلایی جک درب باغ ساده عکس جک درب ورودی باغ طرح جک درب ورودی باغ لیست قیمت جک درب حیاط قیمت فرفورژه گلدار قیمت جک درب حیاط ساده عکس جک دربهای فرفورژه جک درب فرفورژه باغ جک درب فرفورژه ای جک درب حیاطی فرفورژه قیمت جک درب آهنی باغ جک درب ورودی ساختمان مسکونی جک درب ورودی ساختمان آهنی مدل جک درب ورودی ساختمان مدل جک درب فلزی ورودی ساختمان جک درب ورودی حیاط جک درب آهنی ورودی آپارتمان جک درب ورودی پارکینگ ساختمان طرح جک درب فلزی حیاط مدل جک درب پارکینگ جنوبی مدلهای جدید جک درب پارکینگ مدل جک درب پارکینگ منزل جک درب فلزی ساده حیاط جک درب ورودی ساختمان فلزی طرح جک درب فلزی حیاط عکس جک درب منزل جک درب ورودی حیاط عکس جک درب حیاط منزل جک درب ساده حیاط جک درب فلزی ساده حیاط نمونه رنگ جک درب حیاط عکس جک درب حیاط سه لنگه تصاویر سر جک درب حیاط مدل جک درب حیاط ویلایی رنگ مناسب جک درب حیاط جک درب ورودی آپارتمان جک درب ورودی ساختمان آهنی مدل جک درب فلزی ورودی ساختمان جک درب ورودی منزل جک درب ورودی ساختمان مسکونی عکس جک درب ورودی ساختمان مدل جک درب ورودی ساختمان جک درب پارکینگ ریلی جک درب پارکینگ کرکره ای جک درب پارکینگ اتوماتیک جک درب پارکینگ زیر سقفی جک درب پارکینگ آهنی جک درب پارکینگ فلزی جک درب پارکینگ پیش ساخته بهترین مارک جک جک درب پارکینگ جک درب باغ ساده جک درب باغ قدیمی طرح جک درب ورودی باغ عکس جک درب ورودی باغ جک درب ورودی باغ ویلا مدل جک درب حیاط ویلایی طرح جک درب باغ ویلا جک درب نرده ای باغ جک درب سلطنتی جک درب ورودی ساختمان مسکونی جک درب ورودی ساختمان آهنی مدل جک درب فلزی ورودی ساختمان جک درب آهنی ورودی آپارتمان طرح جک درب فلزی حیاط مدل جک درب منزل فلزی عکس جک درب منزل جک درب ورودی پارکینگ ساختمان جک درب گلنرده قیمت جک درب فرفورژه عکس جک دربهای فرفورژه جک درب فرفورژه باغ عکس جک درب ورودی ساختمان مدل جک درب فلزی ورودی ساختمان جک درب ورودی ساختمان آهنی جک درب ورودی حیاط جک درب آهنی پارکینگی جک درب حیاط دو لنگه قیمت خرید جک درب تک لنگه جک درب ورودی دو لنگه پارکینگ

جک درب پارکینگ دارای گارنتی می باشند؟

بله تمامی محصولات مجموعه همراه با گارانتی می باشد.

آیا خدمات پس از فروش جک درب ارائه می دهید؟

بله تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی می باشد.

آیا به شهرستان ها هم ارسال دارید؟

بله گروه صنعتی حفاظ سازه به تمامی نقاط کشور خدمات ارائه می دهد.

قیمت جک در چگونه محاسبه می شود؟

قیمت جک درب پارکینگ به قیمت روز محاسبه می شود.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search