skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

درباره حفاظ سازه

گروه صنعتی حفاظ سازه با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۲۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این عرصه بوده است.

تولیدات گروه صنعتی حفاظ روی دیوارحفاظ سازه

گروه صنعتی حفاظ سازه از دو دهه پیش تولیداتی نظیر انوع حفاظ آهنی دیوار شاخ گوزنی ،بوته ای، لیلیوم ،نیزار و سرنیزه ای پا به عرصه تولید انواع حفاظ روی دیوار نهاده و همواره بهترین انتخاب برای مشتریان عزیز بوده است.

تولید انواع نرده حفاظ پنجره حفاظ سازه

گروه صنعتی حفاظ سازه با تولید و ساخت انواع حفاظ پنجره فرفورژه و ساده زیباترین و محکم ترین نرده حفاظ پنجره را در بازار ارائه داده است.

تولید انواع حفاظ درب آکاردئونی حفاظ سازه

گروه صنعتی حفاظ سازه با تولید انواع مختلف حفاظ درب آکاردئونی در ۱۶ مدل خاص و بی نظیر همواره یکی از بهترین تولید کنندگان انواع حفاظ آکاردئونی در سطح کشور بوده است.

تولید انواع درب ویلایی حفاظ سازه

درب های لوکس و انواع درب فرفورژه توسط گروه صنعتی حفاظ سازه با زیبا ترین طرح و گلنرده های بسیار زیبا در خدمت شما عزیزان بوده است.

طراحی انواع مختلف آردواز سقف شیروانی شیب دار

آردواز ،سقف شیروانی انواع سقف پلی کربنات و فایبر گلاس بخشی از فعالیت این مجموعه به حساب می آید که همیشه پاسخگویه شما عزیزان در انتخاب انواع سایبان برای منزل شما می باشیم.

طراحی و ساخت  و اجرای انواع نرده راه پله

نرده راه پله در انواع مختلف ساده و فرفورژه در بازار عرضه می شود که گروه صنعتی حفاظ سازه با داشتن دو دهه تجربه بهترین توع و زیبا ترین نرده راه پله فرفورژه را به شما عزیزان ارائه می دهد.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک

گروه صنعتی حفاظ سازه تمامی محصولات خود را با رنگ پودری الکترواستاتیکی و با بالاترین کیفیت موجود در صنایع رنگ رزی به شما عزیزان ارائه می دهد

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search