skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

نرده حفاظ فلزی آکاردئونی با قیمت مناسب

نرده حفاظ فلزی آکاردئونی با قیمت مناسب

نرده حفاظ فلزی یکی از راه هایی است که می ۷توانید با کمک آن ایمنی خانه خود را تضمین کنید. در نظر داشته باشید که وجود محافظ پشت درب آپارتمان سبب می شود تا شما ایمنی خانه خود را افزایش دهید. زیرا سارقین دیگر نمی توانند به راحتی وارد خانه شما شده و اموال شما را به سرقت ببرند. در نظر داشته باشید که وجود محافظ فلزی در اپارتمان یکی از راه های هوشمندانه است که به کمک آن ایمنی ساختمان شما تضمین می شود.

نرده حفاظ فلزی مدل شیک آکاردئونی

نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی در شرکت حفاظ سازه تولید می شود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که تنوع طرح و رنگ در ساخت محافظ درب ضد سرقت به اندازه ای است که می تواند شما را خوشنود کند. زیرا با هر سلیقه و بودجه ای می توانید یکی از انواع درب ضد سرقت را برای خانه خود انتخاب کنید.

نرده محافظ فلزی درب ضد سرقت می تواند راهی باشد تا شما خانه خود را در برابر سارقین حفظ می کند از جمله این طرح ها می توان به نرده دیوار آکاردئونی مدل دو لوزی یا سه لوزی و همچنین چهار لوزی یا پنج لوزی که تمام گل نیز نامیده می شود و همچنین مدل شکلات پیچ و یا مدل نرده درب محافظ فلزی ایتالیایی از مدل های متنوع درب محافظ ضد سرقت است.

حفاظ آکاردئونی درب ورودی

قیمت حفاظ فلزی آکاردئونی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت محافظ فلزی با طرح شیک و زیبایی که دارد می تواند راهی باشد تا به کمک آن ایمنی خانه شما تضمین می شود. البته مهمتر از تمام این موارد این نکته مهم است که محافظ آکاردئونی فلزی در شرکت حفاظ سازه با قیمت مقرون به صرفه ای ساخته می شود و شما می توانید با یک انتخاب ، بهترین درب کشویی متحرک را برای خود اختیار کنید. قیمت حفاظ فلزی آکاردئونی در شرکت حفاظ سازه در کنار حفظ کیفیت بسیار مناسب است.

حفاظ آکاردئونی درب ورودی

کیفیت ساخت نرده محافظ کشویی

نرده محافظ فلزی کشویی یا متحرک یکی از راه هایی است که به کمک آن ایمنی خانه شما تضمین می شود. در نظر داشته باشید که ساخت محافظ فلزی کشویی آکاردئونی در شرکت حفاظ سازه با بهترین متریال و مواد است. از بهترین و جدید ترین دستگاه های جوشکاری و برش کاری و همچنین بهترین رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی متنوع مات و براق نرده آکاردئونی استفاده می شود.

محافظ فلزی آکاردئونی امنیت و زیبایی را به همراه دارد.

یکی از مواردی که می توانید به کمک آن خانه خود را ایمن کنید این است که نرده درب آکاردئونی خود را زیبا انتخاب کنید. درب محافظ فلزی کشویی یا متحرک همیشه انتخابی عالی برای شما است. زیرا هم زیبایی خاصی دارد و هم اینکه با وجود طرح و مدلی که دارد سبب می شود تا فضای کمی را به خود اختصاص دهد. با وجود نرده کشویی آکاردئونی که به صورت ریلی باز و بسته می شود شما می توانید برای فضای کم جا نیز از این محافظ فلزی استفاده کنید. استفاده از قفل های مخفی و چندین لایه تسمه عمودی شما می توانید سارقین را در پشت درب آپارتمان مخفی نگه دارید. بنابراین در نظر داشته باشید که راه را بر سارقین می توانید با کمک این نرده محافظ های متنوع سد کنید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search