skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

شیشه سکوربت حفاظ سازه سالهاست که با عنایت پروردگار و با اتکا به توان مهندسین و تکنسین‌های داخلی از سال ۱۳۶۲ در عرصه ساخت ماشین‌آلات تولید شیشه سکوریت شروع به فعالیت نموده و همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو بوده است. این ۸ دلیل برای آنکه پروژه خود را به حفاظ سازه دهیم:
۱٫ وقتی با حفاظ سازه تماس می‌گیرید، کارشناسان فوق حرفه‌ای حفاظ سازه ، با لبخند جوابگوی شما عزیزان هستند.

شیشه سکوریت

۲٫ کارشناسان شرکت حفاظ سازه با بردباری، روابط عمومی و فن بیان قوی و همچنین با اطلاعات کامل که طی اولین تماس تلفنی با حفاظ سازه متوجه این امر خواهند شد، به شما بهترین مشاوره را خواهند داد تا بتوانید خرید خود را از حفاظ سازه با خیال راحت انجام دهید.
ه کارشناس اعزامی حفاظ سازه که جهت اندازه‌گیری به محل پروژه شما اعزام می‌شوند، مجهز به متر لیزری و تراز لیزری می‌باشند که امکان بروز هرگونه مشکلی در اندازه‌گیری را به صفر می‌رسانند، علاوه بر اندازه‌گیری دقیق، کارشناس اعزامی پاسخگوی تمامی سؤالات در رابطه با نحوه اندازه‌گیری، اجرا و … شما می‌باشند.

۴٫ پس از اندازه‌گیری دقیق، نقشه پروژه شما در واحد نقشه‌کشی آماده می‌شود و تمامی قسمت‌های آن از جمله تعداد درب، رنگ  یا فریم شیشه سکوریت و… با شما بررسی و چک می‌گردد و در صورت تائید و هماهنگی شما تاریخ اجرای پروژه  تعیین‌شده و نقشه برای تولید به کارخانه ساخت شیشه حفاظ سازه ارسال می‌گردد.
۵٫ همواره کارشناس پیگیری حفاظ سازه در تمامی مراحل ( به هنگام خرید تا پایان پروژه و اعلام رضایت شما) در دسترس شما می‌باشد که می‌توانید پیگیری‌های لازم از جمله مرحله پروژه، تغییر زمان اجرا و… را انجام دهید و همچنین کارشناس پیگیری حفاظ سازه هر لحظه در حال پیگیری وضعیت پروژه شما در کارخانه حفاظ سازه هست که بدون هیچ مشکلی تمامی قطعات پروژه  شما آماده‌شده و سر زمان مقرر در محل پروژه برای اجرا فراهم باشد.
۶٫ در هنگام اجرا و نصب شما، تکنسین‌های نصب شرکت حفاظ سازه که همگی از تکنسین‌های نصب به نام در سطح کشور می‌باشند، با خودرو حفاظ سازه ، لباس و تجهیزات شیشه به طور کامل در محل پروژه حاضرشده و با دقت، سرعت به بهترین نحو ممکن پروژه را نصب و تحویل می نمایند. در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان حفاظ سازه در اسرع وقت برای رفع مشکل به محل پروژه اعزام می‌شوند.
۷٫ در طول نصب پروژه شما، کارشناسان حفاظ سازه ۲ بار با شما تماس خواهند گرفت که از نحوه نصب، برخورد حرفه‌ای تکنسین‌ها و رضایتمندی شما با خبر شوند.
۸٫ خدمات پس از فروش حفاظ سازه که از ۵ تیم ۲ نفره تشکیل‌شده آماده خدمات‌رسانی به مشتریان در صورت بروز هرگونه مشکل در تهران و کلیه شهرهای کشور در کمترین زمان ممکن می‌باشند.

شیشه سکوریت

در این صفحه با موارد زیر آشنا می شوید:

• شیشه سکوریت چیست؟
• سکوریت
• قیمت شیشه سکوریت
• انواع شیشه سکوریت

به‌طورقطع حفاظ سازه بزرگ‌ترین مجری اجرای این پروژه ها در ایران می‌باشد.
از حدود سال ۱۳۷۵ به‌صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینهٔ تولید گسترش دادیم، با این وجود که تاریخچه شیشه به چند قرن پیش بر می گردد، تاکنون در این عرصه با افتخار پیشگام هستیم.
امروزه در بیشتر مصارفی که امنیت و استحکام اهمیت بالقوه‌ای دارد شیشه سکوریت با توجه به مقاومت بالایی که داراست، بسیار مورد توجه قرارگرفته است و روز به روز کاربردهایی جدیدی را در زندگی مدرن به خود اختصاص می‌دهد.
مزایای بی‌شمار و کاربردهای عمومی و تخصصی شیشه سکوریت موجب استقبال روزافزون از این محصول گشت، با شناخت بیشتر این محصول و افزایش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان فروش دیری نپایید که در صنایع گوناگون مورد استقبال قرارگرفته و مردم آن را به عنوان پوششی امن پذیرفتند.

شیشه سکوریت چیست؟ مقاومت چهار برابر بیشتر از شیشه معمولی می باشد، در اثر شکستن شیشه به تکه‌ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می‌شود که فاقد لبه‌های تیز و خطرناک بوده و بی‌ضرر می‌باشد، شیشه سکوریت در مکان‌هایی که مسئله ایمنی انسان در اولویت قرار دارد، همانند نماهای خارجی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی اماکن عمومی و مکان‌هایی که شیشه در مساحت زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد به‌صورت تک جداره و یا در ساختار شیشه‌های لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت

موارد ضروری استفاده

۱٫ برای طرفین و شیشه عقب ماشین، شیشه سکوریت استفاده می‌شود.
۲٫ در انواع لوازم‌خانگی مانند اجاق‌گاز، یخچال، مایکروفر و …
‌این محصول در ساختمان می‌تواند ۴ برابر قوی‌تر از شیشه‌های معمولی باشد. کاربرد شیشه سکوریت در ساختمان و یا شیشه‌های چندلایه در موقعیت‌های مختلف از جمله شیشه در درب ورودی، درگاه، راه‌پله‌ها پنجره‌های درب کشویی، آسانسور وغیره.
۴٫ اکثر گوشی‌های هوشمند برای صفحه محافظ از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌کنند.
شیشه‌های سکوریت ۴ میل دارای چند ویژگی است که او را متمایز نموده:
۱٫ از نظر وزنی نصب ۴ میل کمتر بوده و حمل و جابه‌جایی آن را راحت تر می باشد
۲٫ شفافیت بیشتر به خاطر ضخامت کمتر
۳٫ آسیب‌رسانی کمتر پس از شکستن به دلیل دانه‌بندی ریز
۴٫ ضخامت کمتر هزینه کمتر

سکوریت | سکوریت شیشه

هرگاه نام شیشه می‌آید ناخودآگاه به یاد شکستن و خطرات ناشی از آن می‌افتیم. امروزه با استفاده از تکنولوژی و فناوری این موضوع تا حد زیادی کاهش‌یافته است.
پس از طی فرآیندهای صنعتی از شیشه خام به شیشه سکوریت تبدیل می‌شود. فرایند سکوریت  کردن شیشه بدین ترتیب است که ابتدا شیشه‌ی معمولی را با دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد در کوره‌های بسیار پیشرفته هوریزنتال گرما می‌دهند سپس بلافاصه از دمای شیشه می‌کاهند که طی این فرایند دمای بیرونی شیشه کم شده ولی هسته داخلی آن هنوز گرم است. این اختلاف دما باعث می‌شود که شیشه ثابت معمولی طی فرایند سکوریت سازی، تبدیل به شیشه سکوریت شود. انجام کلیه عملیات توسط دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

شیشه سکوریت

مراحل تولید شیشه سکوریت به شرح زیر می‌باشد:

۱٫ شیشه‌ها به داخل دستگاه‌های شستشو رفته و عاری از هرگونه گردوغبار می‌گردد.
۲٫ برای تولید شیشه‌ سکوریت آماده در این مرحله برای تولید، به داخل کوره‌های پیشرفته هوریزانتال فرستاده می‌شوند.
۳٫ در کوره به‌وسیله المنت‌های پیشرفته تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داده می‌شوند.
۴٫ درون کوره شیشه مدام به صورت افقی به‌وسیله سرامیک‌های پیشرفته به جلو و عقب حرکت می‌کند تا محصول تولیدشده عاری از هرگونه قوس و موج گردد.
۵٫ در این مرحله به درون دستگاه بادبزن پیشرفته هدایت می‌شوند تا با عملیات باد زدن به دمای معمولی برگردد.

زمانی که شیشه داخل دستگاه می‌شود باید این عملیات در عرض چند ثانیه صورت گیرد و شیشه بلافاصله خنک گردد. این امر موجب می‌شود که هوای داخل شیشه‌های سکوریت گرفته شود و مقاومت شیشه را تا ۷ برابر نسبت به شیشه خام بالا ببرد که در نهایت موجب می‌شود که درصورت شکسته شدن به ذرات ریزی تبدیل گردد که هیچ خطر جانی ندارد.
این محصولات درضخامت های ۳ میلی‌متر الی ۲۰ میلی‌متر تولید می‌گردد، در کارخانه تولید این محصول بزرگ‌ترین ابعاد تولیدی در ابعاد ۳۰۰۰ میلی‌متر در ۵۵۰۰ میلی‌متر می‌باشد. انواع شیشه های سکوریت حاصل‌شده تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و سرمای ۸۰ درجه زیر صفر را به‌راحتی تحمل می‌نماید.
شیشه هوشمند که نوعی شیشه سکوریت است به عنوان مهم‌ترین دسته از انواع شیشه‌های ایمنی در صنعت ساختمان مطرح است.

شیشه سکوریت

رنگ‌های شیشه سکوریت عبارت‌اند از:

• سفید
• سبز
• آبی
• دودی
• برفی

قیمت نصب و ساخت شیشه سکوریت

به طور کل قیمت بستگی به عوامل زیر دارد:
۱٫ نوع شیشه(کریستال، سوپر کلییر، کلییر، فلوت و شیت)
۲٫ ضخامت شیشه(از ۴ میلی متر تا ۲۰ میلی متر)
۳٫ نحوه (کوره ورتیکال یا هوریزانتال)
۴٫ دیاموند(لول) براق یا مات

شیشه سکوریت

قیمت فروش به همکار (قیمت بر حسب تومان)

۱ سفید کلییر ۱۰میل 
۲ سفید سوپر کلییر ۱۰میل 
۳ سفید سوپر کلییر ۱۰میل 
۴ سفید سوپر کلییر ۱۰میل 
۵ سفید سوپر کلییر ۱۰میل 
۶ سفید سوپر کلییر ۱۰میل 
۷ سبز فلوت ۱۰ میل 
۸ برنز فلوت ۱۰ میل 
۹ دودی فلوت ۱۰ میل 
۱۰ برفی سفید ۱۰میل 
۱۱ ساتینا ۱۰میل 
۱۲ سفید فلوت ۸میل 
۱۳ سبز فلوت ۶میل 
۱۴ برنز فلوت ۶میل 
۱۵ دودی فلوت ۶میل 
۱۶ سفید فلوت ۴میل 
۱۷ برنز فلوت ۴میل 
۱۸ دودی فلوت ۴میل 

٭جاسازی های غیر عادی مانند هواکش، atm ، سوراخ کاری، برش، واترجت، الگو به فاکتور اضافه می گردد.

٭فروش به صورت نقدی بوده و پس از ثبت سفارش تسویه می گردد.

٭برای تحویل ۱ روزه ، ۱۲ درصد به مبلغ کل فاکتور اضافه می گردد.

قیمت هواکش :
قیمت گیشه : 

شیشه سکوریت

قیمت درب سکوریت

اگر شما هم به فکر خرید درب سکوریت شده هستید و هیچ پیش زمینه و ذهنیتی از قیمت درب سکوریت ندارید، در اولین قدم باید عرض و ارتفاع دهنه کار خود را به صورت حدودی بگیرید و در هم ضرب نمایید که مساحت کار مشخص شود و با در نظر گرفتن بنر قیمت ها این مساحت را در قیمت فی مندرج ضرب نمایید.
بدیهی است برای هر پروژه ای به جز قیمت شیشه هزینه های پنهانی از جمله یراق آلات، نصب و کرایه حمل وجود دارد که برای بررسی بیشتر قیمت آنها بهتر است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
برای به دست آوردن قیمت درب سکوریت می توانید با شماره تماس ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ و با بخش فروش شرکت حفاظ سازه در ارتباط باشید.

شیشه سکوریت

انواع شیشه سکوریت

انواع مختلفی دارد. انواع شیشه سکوریت که شامل شیشه نشکن و شیشه لمینت می‌باشد.
انواع شیشه سکوریت با ضخامت مختلف قابل‌عرضه می‌باشد. علاوه بر این تفاوت‌ها،  رنگ‌های مختلفی نیز دارند. این محصول امروزه کاربرد های زیادی دارد که شامل شیشه لمینت و شیشه نشکن می باشد، این شیشه سکوریت ها با ضخامت و رنگ‌های مختلی به بازار عرضه می‌شوند و می‌توان بر اساس کاربرد و نیاز از ضخامت مختلف آن استفاده کرد.

شیشه سکوریت

ضخامت شیشه سکوریت

این محصول دارای ضخامت‌های متفاوتی می‌باشد. افزایش ضخامت شیشه سکوریت بر میزان مقاومت تحمل فشار شیشه تأثیر بسزایی دارد.
ضخامت شیشه سکوریت از ۴میل تا ۲۰ میل متغییر می‌باشد، بیشترین ضخامت مورد استفاده از شیشه سکوریت بین ۸ تا ۱۰ میلی‌متر می‌باشد. شیشه سکورتی که ضخامت بالاتری دارد مناسب برای مکان های با حرارت بالا مانند شومینه، بخاری و دیگ های بخارو شیشه های که ضخامت کم تری دارند برای شیشه بالکن، شیشه پارتیشن، درب اتوماتیک و.. می‌باشد. ضخامت شیشه سکوریت همانند شیشه معمولی می‌باشد و تفاوت عمده‌ای که بین شیشه معمولی و سکوریت وجود دارد مقاومت و ایمنی بالای شیشه سکوریت نسبت به شیشه معمولی می باشد.

ویژگی شیشه سکوریت استاندارد

• تقسیم شدن شیشه به بیشتر از ۷۰ تکه در ابعاد کمتر از ۱۰ سانتی متری بعد از شکسته شدن
• تحمل در جه بالا حرارت تا دمای ۳۶۰ درجه سانتی گراد تا بیشتر از ۳۰ دقیقه.
• نداشتن تاب و اعواجی بیش تر از ۰٫۵ میلی متر در طول ۴۰ سانتی متر ابعاد شیشه سکوریت
• تحمل و تاب فشار تا ۴۰ کیلوگرم در ابعاد ۱۰ سانتی متر مربع
• نداشتن موج و پستی بلندی روی سطح شیشه
• مشاهده نکردن تغییر رنگ در طول زمان
• بیشتر نشدن ابعاد شیشه سکوریت نسبت به ابعاد درخواستی

خرید شیشه سکوریت

انتخاب حفاظ سازه برای خرید شیشه سکوریت یک انتخاب کاملا درست می باشد، چرا که شما به شرکتی با رزومه بسیار قوی و بدون واسطه خرید می نمایید، ما تولید شیشه ها را در کارخانه تولید شیشه سکوریت خودمان انجام می دهیم و این امر باعث شده که در تولید شیشه دقت بیشتری نسبت به تمامی رقیبان خود داشته باشیم.
• برای خرید شیشه سکوریت می‌توان از شرکت‌های متخصص و بزرگ که در این زمینه کار می کنند استفاده کرد.
از شیشه مغازه گرفته تا فروشگاه های بزرگ، پارتیشن ها و شیشه های بالکن و غیره می‌توانند در زمینه فروش ، با کارشناسان فروش شرکت حفاظ سازه که در زمینه فروش شیشه سکوریت به طور حرفه‌ای کار می‌کنند تماس گرفته تا تمام نیازهای شما را بررسی نمایند و بعد از بازدید کارشناسان از محل اجرای کار و اعطای پیش فاکتور، و پرداخت بیعانه سفارش و ساخت شیشه سکوریت آغاز شده و بعد از آماده شدن شیشه سکوریت به محل اجرا برده و نصب شود.

شیشه سکوریت

عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت شیشه سکوریت

۱٫ ایجاد طرح سند بلاست زیبایی منحصر به فردی به محصولات شیشه‌ای شما می‌بخشد و ایجاد طرح‌های زیبا با شیشه سندبلاست باعث زیبایی دوچندان آن‌ها خواهد شد.
۲٫ یراق‌آلات و کیفیت شیشه سکوریت در کارکرد و طول عمر آن تأثیر بسزایی دارد.
۳٫ افزایش ضخامت شیشه بر قیمت تمام شده پروژه شما تأثیرگذار بوده و باعث افزایش هزینه نهایی آن می‌شود،  از نظر ضخامت دارای میل های مختلفی است که این میل ها می تواند در قیمت تاثیر گذار باشد.
۴٫ یکی از فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت ، ابعاد شیشه و یا داشتن شکل منتظم (مربع یا مستطیل شکل) بودن یا داشتن شکل غیر منتظم است، رنگ شیشه یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قیمت شیشه سکوریت می باشد، معمولاً رنگ‌های این محصول به‌صورت ساده، برنز، مات و… می‌باشد، که هرکدام تأثیر متفاوتی بر قیمت محصول می‌گذارند.

قیمت نصب شیشه سکوریت | هزینه نصب

قیمت نصب  با توجه پروژه قابل تعیین می‌باشد. حداقل قیمت نصب در شیشه بالکن با متراژ بالا با قیمتی مناسب در هر متر مربع می‌باشد. قیمت نصب شیشه سکوریت در پروژه‌هایی به مبلغی میلیونی می‌رسد. تعیین قیمت نصب شیشه سکوریت توسط کارشناس قابل‌تعیین می‌باشد.
برای مثال شما پروژه‌ای داشته باشید بعد از تماس و انجام مراحل بعد از مشخص کردن تایم، کارشناس به محل پروژه اعزام می‌شود و انجام اندازه‌گیری و تولید با متراژ و ابعاد متناسب کار نصب آن انجام می‌شود که هزینه نصب شیشه سکوریت متناسب با زمان کار، نوع پروژه و متراژ تعیین می‌گردد و شما عزیزان اجرت نصب را به صورت جدا از فاکتور پرداخت نمی‌نمایید در صورتی که به حفاظ سازه سفارش دهید.
در صورت درخواست جنس دست دوم با حفاظ سازه بخش فروش در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش در کیش | شیشه سکوریت در کیش
، جایگاه ویژه ای را در بین انواع شیشه های موجود در صنعت شیشه دارد که از متداول ترین شیشه های ایمن است. حفاظ سازه نماینده رسمی عرضه انواع شیشه های سکوریت در کیش محسوب می شود. شرکت حفاظ سازه بخش اعظمی از عرضه شیشه های سکوریت را در انواع مختلف بر عهده دارد و شیشه های سکوریت را در ابعاد و رنگ های مختلف عرضه می نماید. نمایندگی شرکت حفاظ سازه، انواع شیشه های سفارش داده شده را در کوتاهترین زمان ممکن به جزیره کیش ارسال خواهد کرد. شرکت حفاظ سازه برای نمایندگی های رسمی خود در هر ابعادی و حتی به صورت عمده به فروش می رساند و برای ارسال توسط نمایندگی به صورت مجهز، سالم و بدون شکستگی به دست مشتری خواهد رسید.

نمایندگی فروش در سراسر کشور

•  ساده و شفاف
•  سوپر کلیر
•  کریستال
•  میرال سندبلاست
•  نشکن ساتینا
•  دودی و برنز

از کاربردهای شیشه  در مواردی چون: اجرای بالکن شیشه ای، درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، نرده شیشه ای، پله شیشه ای، سقف شیشه ای، کف شیشه ای و…
نکته قابل ذکر این است که در نمایندگی کیش مجموعه رامادُر، تمامی شیشه های سکوریت ساده و رنگی کلیر و سوپر کلیر می باشد و دور شیشه با ابزار دیاموند تراش داده شده است. در ضمن قیمت در نمایندگی فروش حفاظ سازه، طبق بنر موجود در سایت محاسبه می شود و برای نصب و خدمات جانبی جداگانه توسط کارشناسان برای شما ارسال می شود.

بهترین نوع شیشه سکوریت

چند نکته قابل توجه جهت این که متوجه شوید کدام شیشه کیفیت بهتری دارد:
۱٫ شیشه دارای کیفیت بالا باید دارای استاندارد ایران باشد.
۲٫ وقتی از رو به رو به شیشه نگاه می کنید نباید موج موجود در شیشه را متوجه شوید.
۳٫ لبه های شیشه از دیاموند براق استفاده شده باشد.
۴٫ در برش ها و جاسازی ها لب پری زیادی وجود نداشته باشد.
۵٫ شیشه تاب زیادی نداشته باشد و تاب موجود در شیشه به اندازه استاندارد باشد.
۶٫ در صورتی که شیشه شکسته شود به قطعات ریز تری تقسیم شود.
محصولاتی که به‌صورت استاندارد و در کوره‌های بروز تولید می‌گردد، دارای مقاومت بالایی است، شیشه‌های تولیدشده با مواد درجه‌یک اولیه به‌عنوان بهترین نوع  شناخته می‌شود. شیشه‌های سکوریت علاوه بر مقاومت بالا دارای زیبایی و سطح کاملاً صاف و بدون برآمدگی است.
به‌طورکلی ظاهر زیبا و کیفیت بالا در تولید  در کارخانه تولیدی حفاظ سازه موجب می‌شود تا به‌عنوان بهترین شیشه سکوریت شناخته شود. برای خرید بهترین شیشه سکوریت می‌توانید با کارشناسان فروش حفاظ سازه در تماس باشید. شرکت حفاظ سازه ارائه دهنده شیشه مات، شیشه دودبند، شیشه ریلی و …. می باشد.

رضایت از خدمات شرکت حفاظ سازه

سال‌ها سابقه تولید و ارائه خدمات فروش به همکار، نصب و خدمات از فروش شیشه سکوریت خود نشان از قدمت خدمات و عمق تجربه کاری و خدماتی گروه کاری و تکنسین‌های شرکت حفاظ سازه است. کارشناسان و مشاوران ما همه‌روزه پاسخگوی تمام مشکلات و نقطه نظرات شما می‌باشند.
در این سال‌ها سطح بالای رضایت از خدمات شرکت حفاظ سازه ارائه‌شده، نصب شیشه و اجرای انواع شیشه سکوریت به عنوان مثال شیشه شومینه، شیشه ضد گلوله، گلخانه شیشه ای به مشتریان گرامی همواره مایه افتخار و دلگرمی ما بوده است.

برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

نصب درب شیشه ای سکوریت – نصب انواع درب های شیشه ای سکوریتی

نصب درب شیشه ای سکوریت که یکی از محبوب ترین انواع درب های ورودی می باشد. دارای ویژگی های فوق العاده ای است که این نوع درب را تبدیل به یکی از انواع درب های شیشه ای پرطرفدار کرده است. دارای ویژگی هایی چون ایمنی درب سکوریت شیشه ای، از لحاظ ایمنی بین پنج تا ده برابر بیشتر از شیشه های معمولی عمل می کند. درب شیشه ای سکوریت در طول زمان دچار زنگ زدگی، خوردگی و آسیب های اقلیمی و آب و هوایی نمی شود. مجموعه حفاظ سازه در راه اندازی و نصب راه بند، نصب درب ریلی، نصب کرکره برقی، نصب جک درب، نصب دزدگیر اماکن نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد.
با داشتن قابلیت تمیز کردن، درب همواره حالت نو بودن خود را حفظ می کند و از مواردی که نشان دهنده ایمنی این نوع درب ها می باشد مقاومت بالای درب شیشه سکوریت در برابر ضربه و فشار می باشد که امکان شکستن آن را به کمترین مقدار می رساند و در صورت ایجاد اتفاق و مشکلی که موجب ترک برداشتن شیشه می شود، ترک به کل شیشه منتقل می شود و به صورت ذرات ریز و صیقلی تبدیل می شود و به یک باره فرو می ریزد. حفاظ سازه به صورت تخصصی با دانشی چندین ساله تولید و نصب درب شیشه ای سکوریت را با کیفیت عالی و نازلترین قیمت برای شما عزیزان به انجام می رساند. کافیست با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.
انواع شیشه های ساختمانی :
• شیشه دو جداره
• شیشه آینه ای یا شیشه انعکاس دهند (رفلکس)
• شیشه ضد گلوله
• شیشه مخصوص میز ناهار خوری
• شیشه سکوریت
• شیشه لمینت
انواع درب های شیشه ای :
• درب شیشه ‌ای ریلی
• درب شیشه ای اسپایدری
• درب شیشه ‌ای دستی
• درب شیشه ‌ای کشویی
• درب شیشه ‌ای لولایی

در چه مکان هایی می توان از درب شیشه ای سکوریت و درب های شیشه ای دیگر استفاده کرد؟

• ساختمان های مسکونی و اماکن اداری و تجاری و بیمارستان ها و …
• سرویس های بهداشتی ، سونا خشک و مرطوب
• استفاده به عنوان درب ورودی و خروجی پارتیشن ها
• شیشه فروشگاه ها
• درب ورودی لابی و دود بند های ساختمان

توضیحات تکمیلی شیشه سکوریت

شیشه سکوریت هفت برابر از شیشه های معمولی یا خام مقاوم تر است که در مواقع شکستگی به تکه های کوچک بی ضرر و ایمن تبدیل می شود. شیشه سکوریت نوعی از شیشه می باشد که برای مقاومت ، مقاومت در برابر گرما و شکستن ایمنی پروسه گرمایی را طی می کند .  برای درب های ساختمان ، کابین های دوش، شیشه های جلوی شومینه و بخاری و هر جایی که نیاز به شیشه های مقاوم باشد مورد استفاده قرار میگیرد.

فواید استفاده از درب شیشه ای سکوریتی:

• مقاومت در برابر گرما
• قابل استفاده در محیط های مختلف
• هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی می باشد
• دارای ذرات ایمن بعد از شکستن می باشد

درب شیشه ای سکوریت چیست؟

درب شیشه ای می دانیم که دربی است که از ساختار شیشه تولید شده است حال وقتی می گوییم درب شیشه ای سکوریت چیست؟ یعنی دری که از جنس شیشه سکوریت که ۷ برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی است، ساخته شده است. مجموعه حفاظ سازه در راه اندازی و نصب درب  سال ها تخصص و مهارت دارد و انواع درب های شیشه ای را از جنس سکوریت برای شما ساخته و نصب می نماید. کافیست با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس حاصل فرمایید.
نصب درب شیشه ای سکوریت :
نصب درب ‌های سکوریت به دلیل پیچیدگی که در اندازه ‌گیری و جاگیری اتصالات درب شیشه‌ای سکوریت دارد نباید به دست افراد نابلد و نا آشنا به این صنعت انجام شود. زیرا در صورت نصب حتما به مشکل جدی مواجه می ‌شوند که قادر به حل آن نخواهند بود به همین دلیل این افراد باید دوره ‌ها و تجربه آموزش نصب شیشه سکوریت را به‌صورت کاملا تخصصی گذرانده باشند.
درب شیشه سکوریت می تواند هم به صورت دستی و هم درب سکوریت نصب گردد که در هر دو حالت به دلیل استفاده از شیشه سکوریت به عنوان درب شیشه سکوریت نیز شناخته می شود. در هنگام نصب درب شیشه سکوریت باید دقت خیلی زیادی کرد که ترک و حتی یک شکستگی کوچکی رو شیشه رخ ندهد، چون در این صورت شیشه به طور کامل شکسته و به قطعات بسیار ریز تبدیل می گردد.
عوامل مهم در نصب شیشه سکوریت :
• تراز بودن
• زدن چسب به واشرهای لولا
• شاقول کردن
قیمت نصب درب شیشه ای سکوریت :
برای تعیین هزینه نصب درب سکوریت، مهم ترین عاملی که تاثیر گذار است می توان به ابعاد دهنه ورودی اشاره کرد که تعیین کننده ابعاد  است که بر اساس متراژ و ابعاد  و همچنین متعلقات استفاده شده در نصب و ساخت درب  تاثیرگذار می باشند. البته لازم به ذکر می باشد که هزینه نصب درب  نسبت به درب معمولی بالاتر می باشد و دلیل بالا بودن هزینه می تواند پکیج و فریم باشد که در نصب درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر از هزینه تمام شده نصب درب سکوریتی می توانید با شماره ۰۹۱۲۳۶۴۹۷۰۵ تماس بگیرید.

شیشه میرال چیست و نصب آن :

شیشه میرال از پرکاربردترین شیشه های مورد استفاده در صنایع می باشد چرا که این نوع شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است و توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه را دارد. اما مهم ترین نکته در نصب شیشه میرال، برش و اندازه های آن است. این شیشه باید قبل از نصب، اندازه های مورد نیاز آن مشخص باشد و سپس به مقداری که نیاز است برش داده شود، چرا که بعد از برش شیشه اگر همان اندازه ای که لازم داریم نباشد، دیگر امکان تغییر در اندازه های آن نیست.
در زمان نصب شیشه میرال باید دقت شود تا به گوشه ها و لبه های آن آسیبی وارد نشود و همچنین از یراق آلات باکیفیت استفاده شود و دقت داشته باشید تا در زمان نصب هیچ گونه خراشی بر روی شیشه وارد نشود. برای نصب سایر شیشه ها نیز باید دقت زیادی داشت و تفاوت آنها با شیشه میرال قابلیت تغییر اندازه در شیشه های دیگر می باشد ولی میرال قابلیت تغییر در سایز و اندازه را ندارد.

نصب شیشه میرال در مغازه :

شیشه میرال به دلیل مقاومت و مزایای فراوانی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه صاحبان مغازه ها و فرو شگاه ها قرار گرفته است. به همین دلیل می خواهند که اقدام به نصب شیشه میرال مغازه خود نمایند اما باید این نکته فراموش نشود که شیشه یک ماده شکننده می باشد حال هر چقدر که مقاومت آن بالا باشد در صورت بروز مشکلی امکان خرابی و شکستگی در آن وجود دارد به همین دلیل باید حمل و نصب شیشه میرال مغازه توسط افراد حرفه ای و آشنا به مسائل شیشه انجام شود تا از به وجود آمدن خرابی های احتمالی جلوگیری گردد.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search