skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

قیمت سقف شیبدار منازل مسکونی

قیمت سقف شیبدار منازل مسکونی

سقف های شیروانی شیب  دار ساختمان ها

یکی از بخش هایی در ساختمان که علاوه بر به وجود آوردن نمایی بسیار زیبا و شکیل، در برابر رطوبت مقاوم بوده و طول عمر ساختمان ها را به مراتب بالا می برد، سقف شیبدار منازل مسکونی می باشد. در ادامه این مطلب برآنیم تا با سقف شیبدار منازل مسکونی و ویژگی هی منحصر به فرد آن سخن به میان آوریم.  با نگاهی گذرا به سقف های شیروانی می توان به راحتی نقش پررنگ سقف شیبدار منازل مسکونی را در زیبا جلوه دادن این نوع از سقف ها و خیره شدن نگاه ها به آن ها را تماشا نمود که امروزه در بسیاری از شهرهای کشورمان نصب و اجرای شیروانی صورت می پذیرد تا این دو فاکتور مهم یعنی زیبایی و استقامت دوشادوش یکدیگر به پیش روند.

آردواز طرح سفال

سایبان سر درب منازل سقف شیبدار

استفاده از سقف شیبدار منازل مسکونی در سقف شیروانی منازل

تعریف کلی سقف شیبدار منازل مسکونی

اگر بخواهیم به صورت کلی با سقف شیبدار منازل مسکونی آشنا شویم، بد نیست بدانید که اصل و ریشه این کلمه، فرانسوی می باشد و از زبان فرانسوی وارد زبان فارسی شده است و به همان معنا و مفهوم امروزه در زبان فارسی ما متداول می باشد. این کلمه یکی از اصطلاحات تخصصی و فنی صنعت ساخت و ساز در کشور ما به شمار می آید که معنای تحت اللفظی آن به زبان فارسی، سنگ دگرگون شده یا ریز دانه است که یکی از مواد اصلی ساختمانی در پروژه های بام سازی در کشور ما محسوب می گردد. بنابراین به طور کلی از آنجایی که سقف منازل مسکونی به خصوص در فصول سرد و گرم سال می تواند نقش تعیین کننده ای در حفظ ساکنین خانواده در برابر سرما و گرما در بر داشته باشد، بنابراین انتخاب یک سقف مناسب و مقاوم در برابر انواع رطوبت و استقامت در برابر آن ها جزء ضروریات اولیه صنعت ساخت و ساز ساختمان ها به شمار می آید. در این بین سقف شیبدار منازل مسکونی با سقف شیب دار زیبا و خیره کننده و در عین حال بسیار مقاوم در برابر انواع محیط های مختلف آب و هوایی و سازگار در برابر هر گونه رطوبت و حوداث طبیعی و غیر طبیعی دربردارنده مزیت های بسیار زیادی است که یک صاحب خانه را مجاب به استفاده از آن ها در هنگام ساخت سقف خانه خویش می کند تا به این منظور از مزایای منحصر به فرد آن بیشترین بهره وری را داشته باشد.

نمای شیک و زیبا با سقف شیبدار منازل مسکونی

تعریف تخصصی سقف شیبدار منازل مسکونی

اما اگر بخواهیم به طور تخصصی سقف شیبدار منازل مسکونی را تعریف کنیم؛ بایستی یادآور شویم که سقف شیبدار منازل مسکونی ترکیبی از سیمان، آزبست، الیاف معدنی (پنبه نسوز)، الیاف مصنوعی و مواد شیمیایی با آب می باشد که از مخلوط این مواد اولیه با همدیگر سقف شیبدار منازل مسکونی تشکیل می گردد. این ترکیب یکی از انواع مختلف مصالح ساختمانی به شمار می آید که به جهت زیبایی برای پوشش سقف منازل مسکونی یا محافظت نمودن آن ها از نمای ساختمان ها مورد کاربست و کارایی واقع می گردد. این سقف های زیبا را ما در خانه های شمال کشور بیش از سایر شهرهای کشور مشاهده می کنیم که در غالب ویلاها و منازل مسکونی خود از سقف های شیروانی و منحصر به فردی استفاده می کنند که موجب زیبایی چشم نواز و خیره کننده ای شده اند که چشم را در همان نگاه اول از فاصله دور به سمت و سوی خود مجذوب می کند. اگر به این سقف های از نزدیک دقت کرده باشید؛ خواهید دریافت که شکل ورقه های سقف شیبدار منازل مسکونی پلکانی و به صورت شیب های متفاوتی می باشد که بر سطوح مختلف ساختمان ها از جمله سطوح ساختمان های ویلایی و پوشش روی آلاچیق ها و… مورد استفاده قرار میی گیرند.

آردواز طرح سفال

سقف شیبدار منازل مسکونی

ورق های سبک و با دوام و غیر قابل نفوذ سقف شیبدار منازل مسکونی

مزایای سقف شیبدار منازل مسکونی به عنوان چتر مستحکم سقف منازل مسکونی

سقف شیبدار منازل مسکونی در حقیقت به مثابه یک چتری مستحکم و فوق العاده شکیل و زیبا به روی سقف منازل مسکونی به شمار می آید. این حالت سقف های چتری شکل منازل مسکونی نسبت به سقف های معمولی دربردارنده مزایای منحصر به فرد و جذابی است که انتخاب اول هر صاحب خانه ای پیش از ساخت ساختمان وی می باشد تا به این منظور با ساخت چنین سقف های خیره کننده ای تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب نماید. از جمله مزیت های ساخت سقف شیبدار منازل مسکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام فوق العاده ورق های سقف شیبدار منازل مسکونی

ورق های سقف شیبدار منازل مسکونی نسبت به ورق های معمولی به علت تولید تحت فشار بالا دارای مقاومت و دوام فوق العاده بیشتری هستند و می توان گفت خواصی شبیه به سنگ طبیعی پیدا می کنند که این مسئله سبب افزایش طول عمر آن ها می گردد. بنابراین انتخاب ورق های سقف شیبدار منازل مسکونی نسبت به ورق های معمولی و سقف های عادی ساختمان ها می تواند در بلند مدت تأثیر بی نظیر خود را بگذارد تا به این منظور برای ارتقاء سطح دوام و مقاومت از این نوع از سقف ها بیشتر استفاده نمود.

آردواز

آردواز

  • سبک و غیر قابل نفوذ بودن سقف شیبدار

یکی از مزیت های برجسته و قابل توجه سقف شیبدار منازل مسکونی ها سبک بودن آن ها و غیر قابل نفوذ بودن آن ها می باشد که در نوع خود یکی از ویژگی های شایان توجهی است که می توان از آن ها بیشترین بهره وری را داشت. بنابراین با این خاصیت ها سقف شیبدار منازل مسکونی می تواند به عنوان یک پوشش بسیار مناسب برای نماهای ساختمانی به شمار آید و به نمای ساختمان شما  رنگ و لعابی نو ببخشد و در طرح و قالبی نوین و کلاسیک زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان آورد.

  • نصب ساده و آسان در فواصل زمانی کوتاه سقف شیبدار

از آنجایی که سقف شیبدار منازل مسکونیها با دقت نظر بسیار بالا و به شکل انبوهی ساخته و طراحی می شوند و برش و سوراخ های مربوط به آن توسط دستگاه های مدرن در کارخانه ها صورت می پذیرد؛ لذا به ضرس قاطع می توان اذعان داشت که این محصول فوق العاده آماده نصب است و مراحل نصب آن در کوتاهترین زمان ممکن و به سهولت قابل اجراست.

آردواز

آردواز

  • مراقبت و محافظت در برابر انواع آلایندگی سقف شیبدار

سقف شیبدار منازل مسکونیها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در برابر انواع آلایندگی های زیست محیطی کاملا ایمن هستند و در برابر هر گونه کثیفی ناشی از گرد و غبار روی نماهای بیرونی ساختمان ها کاملا مقاوم می باشند و نمای بیرونی ساختمان شما را تمیز و شکیل جلوه می دهند.

خاصیت جلوگیری از نفوذ آب باران با ورق های سقف شیبدار منازل مسکونی

  • جلوگیری از نفوذ آب باران سقف شیبدار

سقف شیبدار منازل مسکونی در برابر انواع نفوذ آب باران و آب شدن برف ها و… از خود مقاومت نشان می دهد و به عنوان یک پوشش ضد آب به دوام ساختمان ها کمک شایانی می کند.

  • رنگ بندی سقف شیبدار

سر درب حیاط ویلایی را می توان در قالب رنگ بندی های متفاوتی خریداری نمود و از آن بیشترین بهره را برد.

 

 

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search