skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

حفاظ ریلی کشویی درب آپارتمان

حفاظ ریلی کشویی درب آپارتمان

با حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان آشنا شوید!

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

قفل مخفی درب آکاردئونی

انواع حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید. درب های آکاردئونی در واقع کمترین میزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که برای عبور و مرور مزاحمتی نخواهند داشت. شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید که البته متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستند که معمولا امنیت خانه شما را تا ۹۰ درصد تضمین می کنند و به همین علت هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است. امروزه در بیشتر مکان ها برای اینکه بتوانید امنیت را ایجاد کنید نیازمند نرده هستید و در این بین می توان گفت که برای درب ها مورد استفاده ترین نوع نرده ها همین درب های آکاردئونی هستند. بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند برای درب ها قفل هایی را نیز در نظر میگیرند که شما میتوانید با تعداد حلقه های بیشتر از آن ها استفاده کنید.

حفاظ درب آکاردئونی

شرایط حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان استاندارد چیست؟

این نوع درب ها هم مانند تمامی مصالح و بخش های دیگری که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید شرایط بسیاری را داشته باشد که شما بتوانید در نهایت امنیت آن ها را تا حد زیادی حفظ کنید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان

  • مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد ۳۰ در ۵۰ اشاره کرد.
  • ابعاد ریلی نیز باید به صورت ۵۰ در ۵۰ باشند.
  • شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با ۲۰ در ۵ دارند.
  • درب آکاردئونی ایتالیایی

کاربرد حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان چیست؟

حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان اما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و … استفاده کنید.

قفل حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان خود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب آکاردئونی

حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های آکاردئونی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دربی که شما انتخاب میکنید نباید کمتر از سه لوزی باشد. درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد.
  3. قسمت ریلی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.
  4. پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.
  5. زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.

  .حفاظ کشویی و ریلی درب آپارتمان امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترین نوع است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت از آنها استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت انواع حفاظ کرکره ای درب آپارتمان با حفاظ سازه در تماس باشید.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search