skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

حفاظ آکاردئونی جلوی شیشه مغازه

حفاظ آکاردئونی جلوی شیشه مغازه

با حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  آشنا شوید!

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد.

درب آکاردئونی

آشنایی با حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید. درب های آکاردئونی در واقع کمترین میزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که برای عبور و مرور مزاحمتی نخواهند داشت. شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید که البته متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستند که معمولا امنیت خانه شما را تا ۹۰ درصد تضمین می کنند و به همین علت هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است. امروزه در بیشتر مکان ها برای اینکه بتوانید امنیت را ایجاد کنید نیازمند نرده هستید و در این بین می توان گفت که برای درب ها مورد استفاده ترین نوع نرده ها همین درب های آکاردئونی هستند. بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند برای درب ها قفل هایی را نیز در نظر میگیرند که شما میتوانید با تعداد حلقه های بیشتر از آن ها استفاده کنید.

درب آکاردئونی

شرایط حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  استاندارد چیست؟

این نوع درب ها هم مانند تمامی مصالح و بخش های دیگری که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید شرایط بسیاری را داشته باشد که شما بتوانید در نهایت امنیت آن ها را تا حد زیادی حفظ کنید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه

  • مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد ۳۰ در ۵۰ اشاره کرد.
  • ابعاد ریلی نیز باید به صورت ۵۰ در ۵۰ باشند.
  • شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با ۲۰ در ۵ دارند.

کاربرد حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  چیست؟

حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  اما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و … استفاده کنید.

درب آکاردئونی

قفل حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  خود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های آکاردئونی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دربی که شما انتخاب میکنید نباید کمتر از سه لوزی باشد. درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.
  2. درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد.
  3. قسمت ریلی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.
  4. پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.
  5. زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.

  .حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترین نوع است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت از آنها استفاده کنید.

درب آکاردئونی

نصب حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  و نکات آن

در نهایت می توان گفت که نصب حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست. شما میتوانید از فردی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارد خرید خود را انجام دهید و ضمن اینکه حفاظ آکاردئونی جلویه شیشه مغازه  خود را متناسب با ساختمان انتخاب می کنید، هر آنچه بدان نیاز دارید نیز به شما گفته خواهد شد.

درب آکاردئونی امنیت را به خانه شما هدیه می دهد.

اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید خانه خود را ایمن کنید و در برابر سارقین نیز بتوانید از اموال خود حفاظت کنید می توانید نرده حفاظ آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. نرده محافظ آکاردئونی با طرح های مختلفی در حفاظ سازه تولید می شود. از جمله پرکابردترین نرده آکاردئونی که در حفاظ سازه مشتریان زیادی به سمت خود هدایت کره است، نرده آکاردئونی سلطنتی است.

انواع نرده حفاظ آکاردئونی در حفاظ سازه شامل نرده درب آکاردئونی دوگل یا سه گل و همچنین چهار گل یا پنج گل و همچنین مدل نرده حفاظ آکاردئونی ایتالیایی و یا محافظ آکاردئونی شکلات پیچ است. شما می توانید براساس سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی شیک را برای خود انتخاب کنید.

محافظ آکاردئونی کشویی در حفاظ سازه امنیت خانه شما را تضمین می کند.

نرده کشویی آکاردئونی با طرح مدرن و خاصی که دارد سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شده و اموال شما را به سرقت ببرند. محافظ کشویی آکاردئونی سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن بماند. در نظر داشته باشید که خانه ی شیک برای شما به همراه نرده محافظ کشویی آکاردئونی فراهم می شود.

کیفیت ساخت نرده آکاردئونی در حفاظ سازه

نرده آکاردئونی با طرح شیک و مدرنی که دارد سبب می شود تا درب خانه شما به یکی از شیک ترین درب خانه تبدیل شود. امنیتی که نرده آکاردئونی به همراه دارد سبب می شود تا هیچ سارقی نتواند وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرد.

در حفاظ سازه از بهترین تکنولوژی ها برای ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی استفاده می شود. از دستگاه های جوش پیشرفته تا رنگ آمیزی مدرن با روش های الکترواستاتیک و همچنین برش کاری و جوشکاری حرفه ای که همگی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی موثر است.

حفاظ سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محافظ آکاردئونی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که نرده محافظ کشوییی آکاردوئونی که در حفاظ سازه ساخته می شود هم از نقطه نظر زیبایی شناختی و همچنین از نقطه نظر امنیت در رتبه بالایی قرار دارد. با در نظر گرفتن محافظ کشویی آکاردئونی می توانید خانه ای ایمن را برای خود داشته باشید.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی

محافظ کشویی آکاردئونی با طرح شیک و بی نظیری که دارد سبب می شود تا امنیت ساختمان شما تضمین شود و در عین حال به دلیل اینکه کشویی باز و بسته می شود فضای کمی را به خود اشغال می کند.

خرید نرده محافظ ضد سرقت درب کشویی آکاردئونی

نرده آکاردئونی کشویی که در حفاظ سازه ساخته می شود در رنگ های مختلف قهوه ای و همچنین سفید یا سیاه ساخته می شود. محافظ کشویی آکاردئونی با طرح شیک و مدرن و رنگ های با کیفیت تا سالیان متمادی مهمان خانه های گرم شما است.

به دلیل رعایت استاندراهای امنیتی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی سارقین نمی توانند وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند. در نظر داشته باشید که وجود امنیت سبب می شود تا ارامش خاطر داشته باشید. از این رو شما می توانید با وجود نرده محافظ کشویی در حفاظ سازه امنیت را به خانه خود هدیه دهید.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی

برای اطلاع از قیمت حفاظ کاکتوس با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

برای اطلاع از قیمت حفاظ تکمیل با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search