skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

نرده محافظ پنجره امنیت خانه شما را تضمین می کند.

نرده محافظ پنجره امنیت خانه شما را تضمین می کند.

اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید به کمک آن ایمنی خانه خود را تضمین کنید به شما پیشنهاد می کنیم که نرده محافظ کشویی یا متحرک پنجره و یا حفاظ ضد سرقت پنجره ثابت را برای خود انتخاب کنید.

نرده حفاظ پنجره شیک با طرح مدرنی که دارد سبب می شود تا ایمنی خانه شما تضمین شود. زیرا در حفاظ سازه تمامی استاندارهای لازم در ساخت انواع حفاظ پنجره در نظر گرفته می شود.

باید ارتفاع تیغه های عمودی و افقی در نرده محافظ پنجره دقت شود تا استانداردهای امنیتی رعایت شود و سارقین نتوانند از طریق نرده محافظ پنجره وارد خانه شوند. همچنین در نظر داشته باشید که وجود محافظ ایمنی در خانه راهی است که می توانید به کمک آن خانه خود را در برابر سارقین حفظ کنید.

نرده محافظ کشویی با طرح شیک و جدید برای پنجره ساختمان موجود است که شما می توانید با کمک آن ایمنی خانه خود را تضمین کنید. در نظر داشته باشید که نرده کشویی پنجره می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند.

نرده پنجره

شما با وجود نرده حفاظ کشویی پنجره می توانید در زمان هایی که در منزل تشریف دارید، نرده را مانند آکاردئونی ،فشرده کرده و از فضای پشت پنجره لذت ببرید. همچنین با کمک یک قفل محکم می توانید نرده حفاظ آکاردئونی پنجره را قفل کنید تا مانع ورود سارقین شوند.

نرده حفاظ ثابت پنجره نیز یکی از قدیمی ترین حفاظ هایی است که در حفاظ سازه تولید می شود. انواع طرح نرده محافظ پنجره مانند نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا محافظ کشویی پنجره استیل و همچنین نرده محافظ کشویی آهنی با برش لیزری و یا طرح سلطنتی نیز می تواند امنیت خانه شما را تضمین کند. در نظر داشته باشید که امنیت ساختمان شما به دستان پرتوان تکنسین های ما در حفاظ سازه است.

کیفیت ساخت نرده حفاظ پنجره در حفاظ سازه

در حفاظ سازه از بهترین متریال برای ساخت نرده محافظ پنجره استفاده می شود. نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که این حفاظ آهنی می تواند تا سالیان متمادی در خانه شما نقش نگهبان را داشته باشد.

در حفاظ سازه از بهترین متریال جوشکاری  و پیشرفته ترین دستگاه های جوش و برش کاری برای ساخت انواع طرح نرده حفاظ پنجره شیک و خاص استفاده می شود. همچنین بهره مندی از روش های نوین جوش کاری و رنگ های الکترواستاتیک نیز سبب می شود تا شما بهترین نرده حفاظ پنجره را برای خود داشته باشید.

قیمت نرده پنجره در حفاظ سازه

در حفاظ سازه از بهترین مواد برای ساخت نرده محافظ پنجره استفاده می شود. در نظر داشته باشید که قیمت نرده پنجره در حفاظ سازه با توجه به اینکه از نرخ مصوب اتحادیه یا نهادهای مصوب نظارتی بهره می برد می تواند شما را خشنود کند.

قیمت حفاظ آهنی پنجره در حفاظ سازه با توجه به ابعاد و طرح مورد نظر متغیر است اما نرخ اولیه ان بر طبق نرخ تعیین شده نهادهای اتحادیه است.

نرده پنجره

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره

در حفاظ سازه از بهترین متریال برای ساخت محافظ یا فنس فلزی پشت پنجره استفاده می شود. همچنین رعایت جنبه های زیبایی شناختی و رعایت جنبه های امنیتی در حفاظ سازه سبب می شود تا محصول نهایی ساخته شده بهترین کیفیت را داشته باشد.

برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۶۹۷۰۵ تماس بگیرید.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search