skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

چهار چوب اتاقی

چهار چوب اتاقی

چهارچوب فلزی درب

یکی از درب های آهنی که در ساختمان های مسکونی علاوه بر درب ورودی، درب پارکینگ و… مورد استفاده قرار می گیرد، چهارچوب فلزی درب می باشد که در ساختمان های چندین طبقه معمولا در طبقه همکف آنان برای هر واحدی انباری جداگانه ای تعبیه شده است. همچنین از چهارچوب فلزی درب در منازل مسکونی دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در حیاط خانه خویش از انباری بهره مند گشته اند. چهارچوب فلزی درب نیز می تواند از جنس های مختلف چوبی و آهنی باشد که مدل آهنی آن استحکام بالاتری دارد و در عین حال می تواند با استفاده از سازه های آهنی مدل جدید، زیبایی خلاقانه ای را به حیاط خانه خود یا پارکینگ ساختمان مسکونی شما ببخشد. چرا که ممکن است بسیاری از افراد در انباری های خود برخی از اجناس عتیقه و گران قیمتی را قرار داده باشند که محافظت از آن ها بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل است که ممکن است هر سارقی به محض ورود به حیاط خانه ها با مشاهده انباری با استفاده از ترفند های مختلف خود را به داخل انباری رسانده و تمامی وسایل گران قیمت موجود در آن را به تاراج ببرد. بنابراین شما می توانید با تعویض درب های انباری قدیمی و فرسوده خود به مدل های مقاوم و زیبای درب های انباری امروزی امنیت بیشتری را برقرار سازید.

چهارچوب فلزی

چهارچوب آهنی اتاق

اهمیت بالای بکارگیری چهارچوب فلزی درب مستحکم و زیبا در ساختمان ها

اهمیت نصب و راه اندازی چهارچوب فلزی درب بهینه

با توجه به اینکه چهارچوب فلزی درب در قسمت پارکینگ آپارتمان ها و یا حیاط خانه های مسکونی واقع می گردد، به یکی از راه های نفوذ دشمن تبدیل شده است تا به راحتی خود را با استفاده از ترفندهای مختلف وارد ساختمان یا منازل مسکونی شخصی کند و پس از پشت سر گذاشتن از چهارچوب فلزی درب وارد آن شده و هر آن چه در آن موجود است را به راحتی آب خوردن به یغما ببرد. به همین منظور و به جهت امنیت بیشتر امروزه تولیدکنندگان سازه های آهنی بر آن شده اند تا با استفاده از درب های انباری بهینه و بسیار مستحکم تمامی راه های نفوذ دشمن را بسته و امکان خم شدن تا از میان برداشتن این درب ها برای هر کسی مهیا نباشد.
چهارچوب فلزی درب در گذشته های نه چندان دور به شکل کاملا ساده و بدون هیچ گونه مقاومتی ساخته می شدند که به راحتی هر دشمن و سارقی می توانست این چهارچوب فلزی درب را کنار زده و خود را وارد انباری ساختمان ها کند. ولی با توجه به اینکه امروزه افراد ساکن در ساختمان ها به جهت کوچک تر شدن و نقلی بودن واحدهای مسکونی به اجبار برخی از وسایل خود را در انباری های موجود در پارکینگ خانه خود می گذارند، پس بایستی اقدامات بهینه تر و تصمیمات بهتری در خصوص انتخاب چهارچوب فلزی درب اتخاذ گردد تا به این منظور وسایل گران قیمت موجود در انباری ها را برای آنان محفوظ بدارد. تولید کنندگان سازه های آهنی و فلزی نیز در همین راستا با توجه به نیاز طیف وسیعی از مردم به درب های انباری بسیار مستحکم روز به روز بر پایه طراحی های جدید ساخت چهارچوب فلزی درب در دنیا پیش می روند تا از این طریق بتوانند خدمات بهینه تری را به مشتریان خویش ارائه دهند.

چهارچوب آهنی اتاق

چهارچوب آهنی اتاق

انواع مدل های متنوع و گوناگون چهارچوب فلزی درب

مدل های متنوع چهارچوب فلزی درب
چهارچوب فلزی درب را می توان در قالب نمونه ها و طرح های مختلفی امروزه در بازار مشاهده کرد و مراتب لازم را در خصوص خرید و نصب یکی از آن ها با توجه به اعمال سلیقه خودتان و البته پس از مشورت های لازم صورت بخشید. از جمله این مدل های متنوع می توان به صورت لولایی، تک لنگه، دو لنگه، ریلی و… اشاره کرد که هر یک از این مدل ها را می توان در قالب طراحی های خاص مربوط به خود ساخت و در اختیار مردم قرار داد. پس با توجه به توضیحات داده شده می توان در بازار شاهد تنوع و گوناگونی درب های انباری بود که هر یک از افراد می توانند مدل انتخابی خویش را سفارش داده تا چهارچوب فلزی درب منزل مسکونی خویش را شیک تر و مستحکم تر و ایمن تر از قبل سازند تا با خیالی آسوده شب ها سر بر بالین گذارند و فکر های منفی و انواع تصورات بدبینانه را به دل راه ندهند تا آرامش در زندگی آنان به طور کامل حاکم گردد.

چارچوب فلزی

چارچوب فلزی

عوامل تأثیرگذار در چهارچوب فلزی درب

قیمت چهارچوب فلزی درب
قیمت چهارچوب فلزی درب نسبت به درب ورودی ساختمان طبیعتا بسیار ناچیز می باشد. در عین حال فاکتورها و علل و عوامل بسیار زیادی هستند که در قیمت گذاری نهایی کاملا تأثیری مستقیم خواهند گذاشت. با توجه به اینکه چهارچوب فلزی درب را معمولا از سازه های آهنی می سازند پس بایستی در نظر داشت که در صورتی که وزن بیشتری از آهن در تولید یک درب نسبت به سایر درب ها مورد استفاده قرار گیرد، همین امر خود موجب بالاتر رفتن قیمت آن می گردد. از دیگر عواملی که در قیمت گذاری چهارچوب فلزی درب تأثیرگذار می باشند، می توان به: مدل و طرح انتخابی خود از چهارچوب فلزی درب ، ابعاد و اندازه های مختلف کارگذاری شده چهارچوب فلزی درب ، مواد اولیه کارگذاری شده و… اشاره کرد که هر یک از آنان سبب بالاتر رفتن قیمت چهارچوب فلزی درب می گردند که بایستی حتما به هنگام سفارش و قبل از خرید درب به این مسائل توجه خاصی مبذول داشت و بودجه لازم را برای خرید یک چهارچوب فلزی درب ایمن و مستحکم و در عین حال بسیار شیک در قالب مدل های متنوع و روز کنار گذاشت.
سلیقه افراد در انتخاب چهارچوب فلزی درب نیز از دیگر فاکتورهایی به شمار می رود که معمولا به هنگام انتخاب چهارچوب فلزی درب مورد توجه مشتریان مختلف قرار می گیرد. لذا برای اینکه هر یک از مشتریان مختلف بتوانند در نهایت پس از گشت و گذارهای فراوان خود در بازار، دربی مناسب را برای انباری منزل و آپارتمان خویش انتخاب کنند، تولید کنندگان مختلف رو به طراحی ها و مدل های مختلفی آورده اند تا بر این اساس هر فردی با توجه به سلیقه شخصی متفاوت خود باز هم به هنگام خرید و سفارش چهارچوب فلزی درب دستش کاملا باز باشد و از میان مدل ها و طراحی های مختلف درب مورد پسند خود را انتخاب کرده و سفارش آن را به متولیان فروش ارائه سازد.

چارچوب فلزی

چارچوب فلزی آماده

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search