skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

نرده حفاظ شاخ دار

نرده حفاظ شاخ دار

مسئله امنیت منازل مسکونی با نرده شاخ دار

مسئله امنیت منازل مسکونی به اندازه ای برای بشر حیاتی و مهم می باشد که برای حفظ مال و جان ساکنین منازل مسکونی و نیز باغ و بوستان یا هر گونه مکان دیگری که امکان سرقت مال و اموال افراد وجود دارد، امروزه روش های مختلفی برای جلوگیری از این فرآیند شکل گرفته است. یکی از شیوه هایی که به جهت بالا بردن سطح ایمنی منازل حیاط دار یا باغ و زمین و املاک دیگر مورد کاربست واقع می گردد، استفاده از نرده شاخ دار می باشد. نرده شاخ دار تنها حفاظی نیست که در این راستا طراحی و ساخته شده است؛ بلکه امروزه حفاظ های مختلفی در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته و طراحی شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر ویژگی های این نوع از حفاظ ها، سرانجام یک مدل را برای منزل خویش برگزیند. در ادامه این بحث تنها به معرفی نرده شاخ دار خواهیم پرداخت تا با این نوع از حفاظ ها روی دیوار منازل مسکونی بیش از پیش آشنا گردید. چه بسا با اطلاعاتی که عاید شما می شود، تا حدودی تصمیم شما را مبنی بر خرید نرده شاخ دار از پیش تعیین سازد تا از این حفاظ روی دیوار منزل خویش بهره مند گردید. پس در صورتی که قصد خرید حفاظ روی دیوار منزل خویش دارید و نمی دانید کدام حفاظ مناسب و شایسته دیوار منزل شماست و امنیت را بیشتر برای شما تأمین می سازد، با ما تا پایان همراه باشید تا شما را در این راه راهنمایی کنیم.

برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ نخل مرداب با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

نرده نخل مرداب

معرفی نرده شاخ دار به طور کامل

پیش از آنکه به معرفی نرده شاخ دار پرداخته شود؛ لازم به توضیح است که لیلیوم الهام گرفته از گل لیلیوم است که با همین اسم در طبیعت موجود می باشد. از نکات قابل توجه در خصوص این گل ذکر این مسئله است که ورود و خروج به باغ های گل لیلیوم به راحتی امکان پذیر نیست. به همین جهت است که نرده شاخ دار برگرفته از همین گل لیلیوم امروزه به عنوان سردر منازل و بالای دیوارهای آن واقع شده است تا از دسترس هر سارق و مزاحمی به داخل ساختمان و منازل مسکونی جلوگیری به عمل آورده شود. نرده شاخ دار که در مورد آن بیشتر سخن خواهیم گفت؛ به گونه ای طراحی و ساخته شده است که درست به مانند گل لیلیوم حالتی پیازی شکل در پایین این حفاظ واقع گشته است. این امر سبب شده است تا دست طراح و سازنده نرده شاخ دار در ارتفاع حفاظ کاملا باز باشد و وی بتواند به صورت دلخواه ارتفاعی متناسب با نیاز مشتری طراحی سازد تا بتوان بخش أعظمی از دیواره های حیاط آپارتمان ها و منازل را پوشش داد. از نظر امنیتی نیز باید اذعان داشت که زاویه شاخک های نرده شاخ دار به گونه ای طراحی شده اند که به هیچ عنوان جایی برای قرار گرفتن دست و پای هر سارق یا مزاحمی برای بالا رفتن از دیوار ساختمان ها و منازل مسکونی وجود ندارد. به همین جهت است که از توان هر سارق و مزاحمی خارج است که بتواند از روی این نرده ها و حفاظ های امنیتی خود را عبور داده و داخل منازل مسکونی شود. بنابراین نرده شاخ دار از دو جهت نسبت به سایر حفاظ ها ارجحیت دارد. اولین عامل، فاکتور زیبایی نرده شاخ دار است که به دو رنگ متفاوت و فوق العاده بی نظیر و زیبا طراحی و ساخته می شوند و با توجه به اینکه این نوع از حفاظ ها برگرفته از گل لیلیوم هستند که در طبیعت به زیبایی معروف گشته اند، بنابراین نرده شاخ دار نیز از این فاکتور مهم بی بهره نیست و با ظاهری شکیل و منحصر به فرد خود چشم هر بیننده ای را از دور می رباید. از طرفی دیگر امکان ورود و خروج افراد از روی نرده شاخ دار از عهده هیچ کس بر نمی آید؛ لذا از لحاظ امنیتی ساکنین منازل مسکونی را از وجود هر گونه سارق و مزاحمی به داخل منازل شخصی خویش آسوده خاطر می سازد تا با خیالی راحت و آسوده به زندگی خویش پرداخته و نهایت لذت را از آن ببرند.

حفاظ نخل مرداب

بهره مندی از نرده شاخ دار برای ارتقاء سطح امنیتی

نرده شاخ دار که به عنوان یک نرده یا محافظی در برابر ورود سارق یا هر مزاحم دیگری در ساختمان ها، منازل مسکونی، ویلاها، شرکت ها، اداره جات مختلف، باغ و زمین و… مورد استفاده واقع می شود، نسبت به سایر حفاظ های موجود در بازار دارای مزیت های فوق العاده چشم نوازی است که استفاده از آن را به جهت بالا بردن سطح ایمنی منازل در کنار شکیل شدن و زیبایی ظاهری نمای بیرونی منازل یا اداره جات های مختلف تبدیل به یک ضرورت کرده است تا با بهره گیری از آن در کمال آسایش و آرامش خاطر به عیش و نوش پرداخت. عمده مزیت های نرده شاخ دار که آن را از سایر حفاظ ها برجسته تر جلوه داده است و سبب منحصر به فرد بودن این نوع از حفاظ ها شده است؛ می توان به موارد زیر اشاره ورزید:

  • استقامت بالا

نرده شاخ دار در کنار زیبایی ظاهری و بهره بردن از بوته های گل بسیار زیبا از استقامت بالایی نیز بهره مند هستند. نرده شاخ دار به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که از شاخه های فوق العاده تیز و بُرنده بهره مند هستند. به طور معمول در هر متر چیزی حدود ۲۰۰ شاخه تیز و برنده وجود دارد که امنیت آن ها را تا حد شایسته ای تأمین می سازند. از نظر استقامت نرده شاخ دار بسیار مستحکم ساخته شده است تا امکان برش و از میان برداشتن آن ها به همین سادگی امکان پذیر نباشد. بنابراین فاکتورهای اصلی و اولیه خرید یک حفاظ برای ارتقاء سطح ایمنی منازل را دارد.

  • رنگ بندی های جذاب و خاص

نرده شاخ دار را شما می توانید در طرح ها و رنگ بندی های جذاب و خاصی خریداری نمایید که نمای ساختمان شما را تا حد فوق العاده زیادی بهبود بخشد و موجب زیبایی خیره کننده و جذاب آن شود. به طور کلی نرده شاخ دار جزء خاص ترین و مدرن ترین حفاظ های تولید شده از آهن هستند که شما می توانید از آن ها بهره ببرید.

ارتفاع دلخواه نرده شاخ دار

  • امکان ارتفاع دلخواه

خاصیت گسترش مرکز گرایی سبب شده است تا یک طراح و سازنده به هنگام ساخت نرده شاخ دار این نوع از حفاظ ها را در ارتفاع های دلخواه بسازد و در اختیار مشتریان خویش قرار دهد تا با ارتفاع های دلخواه آنان و برای مصارف مختلف آنان هر نوع ارتفاعی را از این حفاظ ها برای خود سفارش دهند. بنابراین اگر قصد خرید حفاظ برای منزل خود دارید؛ نرده شاخ دار یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search