skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

محافظ پنجره و دیوار

محافظ پنجره و دیوار

با محافظ پنجره ودیوار زیبایی و امنیت را برای خانه خود به ارمغان بیاورید!

بدون شک شما هم میدانید که یکی از راههایی که میتوانید توسط آن از خانه خود محافظت کنید این است که برای پنجره خود نرده نصب کنید. در واقع محافظ پنجره ودیوار، اگر به درستی و با ظرافت انتخاب شود، علاوه بر اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد به نمای ساختمان شما زیبایی خاصی را نیز خواهد داد.

پنجره آهنی

پنجره آهنی

همه ساختمان ها دارای یک یا چندین پنجره هستند که در واقع زیبایی ساختمان شما را تامین خواهند کرد. این پنجره ها علاوه بر زیبایی، باید امنیت را نیز برای شما ایجاد کنند. این نرده ها یکی از بخش هایی است که از ورود غیرمجاز افراد از پنجره به داخل ساختمان جلوگیری خواهد کرد. همچنین اینطور گفته می شود که در ساختمان هایی که بلند هستند و همچنین برج ها، محافظ پنجره ودیوار برای حفاظت و ایمنی بیشتر به کار میروند تا از حوادث غیرمترقبه جلوگیری کنند. محافظ پنجره ودیوار اما انواع مختلفی دارد اما پرفروش ترین و محبوب ترین آن محافظ پنجره ودیوار استیل است.

حفاظ بوته خاری

محافظ پنجره ودیوار استیل

محافظ پنجره ودیوار استیل چیست؟

حفاظ هایی که به عناوین مختلف برای ایجاد امنیت در پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرند شامل انواع مختلفی هستند که از جمله آنها میتوان به محافظ پنجره ودیوار استیل اشاره کرد. این نوع نرده ها معمولا مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع فشار دارند و همچنین تمیز کردن آن ها نیز بسیار آسان است. زمانی که شما میخواهید از محافظ پنجره ودیوار استیل استفاده کنید باید بدانید که نرده شما در مقابل باد، باران و همچنین آلودگی های دیگر در امان خواهد بود و خراب نمی شود. شست و شوی این نوع نرده ها بسیار آسان است.

همه پنجره هایی که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند، حتی شیشه های دوجداره ممکن است که در مقابله با آسیب از خود ضعف نشان دهند و شکسته شوند. در اینجاست که نقش این نرده ها به خوبی دیده خواهد شد. امنیت همانطور که میدانید یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید در ساخت ساختمان به آن دقت کنید. شاید اولین چیزی که افراد برای خرید و یا استفاده های دیگر به آن دقت میکنند همین امنیت باشد. استفاده از محافظ پنجره ودیوار استیل در واقع به شما کمک می کند تا بتوانید امنیت را برای ساختمان خود ایجاد کنید.

حفاظ بوته ای

محافظ پنجره ودیوار استیل از چه چیز ساخته می شود؟

همانطور که از نام این نو نرده ها میتوانید دریابید، این نرده ها از جنس استیل های ۲۰۱ و ۳۰۴ هستند. اگر شما میخواهید از این نوع نرده های برای داخل ساختمان استفاده کنید میتوانید از محافظ پنجره ودیوار استیل ۲۰۱ استفاده کنید چرا که در آن ها از آلیاژ و نیکل کمتری استفاده شده است. در این نوع استیل ها، آسیب پذیری هم بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن ها نیز مقرون به صرفه است.

اما اگر شما قصد دارید که محافظ پنجره ودیوار استیل را برای خارج از خانه نصب کنید بهترین راه این است که از نرده های ۳۰۴ استفاده کنید. این نرده ها با آلیاژ بیشتر و همچنین نیکل ۱۸ درصد ساخته شده اند و همین هم باعث می شود تا در محیط های بیرونی و در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی و انواع رطوبت آسیب نبینند.

محافظ پنجره ودیوار برای شیشه های دوجداره

استفاده از این نوع نرده ها در واقع به ساختمان شما زیبایی نیز خواهد بخشید و شما میتوانید تا سالیان سال بدون نگرانی از خراب شدن از آنها استفاده کنید.

ویژگی محافظ پنجره ودیوار استیل

  • این نوع نرده ها زیبایی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهند آورد.

  • این نوع نرده ها دوام بسیار بالایی دارند.

  • این نرده ها نیازی به نگهداری و تعمیر نخواهد داشت.

  • شست و شو و تمیز کردن آنها آسان است.

  • این نوع نرده ها ضد زنگ هستند.

  • این نوع نرده ها امنیت بالایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد.

  • این نوع نرده ها از شیشه های شما در برابر انواع ضربه محافظت خواهند کرد.

  • محافظ پنجره ودیوار استیل مقاوم است و استحکام بالایی دارد.

  • براق و ضد خش است.

  • در برابر حرارت، نور خورشید و دیگر عوامل فرسایشی مقاوم هستند.

  • دچار تغییر رنگ نخواهند شد.

  • نیازی نیست که آن ها را رنگ بزنید.

  • به مرور زمان کهنه نمی شوند.

  • در محیط های اسیدی و همچنین قلیایی مقاوم خواهند بود.

  • قیمت بسیار مناسبی دارند.

  • ضد میکروب هستند و خاصیت آنتی باکتریال دارند.

انواع مختلف محافظ پنجره ودیوار استیل

محافظ پنجره ودیوار استیل اما انواع مختلفی دارد که در این بخش شما را با مهم ترین آن ها آشنا خواهیم کرد. یکی از انواع محافظ پنجره ودیوار استیل، نرده های افقی است که اغلب از آن در ساختمان ها استفاده می شود. برای ساخت این نوع نرده ها از استیل هایی با طول بیشتر از یک متر و ضخامت ۲۵ میلیمتر استفاده می شود. اگر طول پنجره اما بیشتر باشد ممکن است که طول این نوع نرده ها به سه متر و ضخامت آن ها به ۳۸ میلی متر بالاتر هم برسد. در این حال باید یک فاصله دقیق هم بین استیل ها وجود داشته باشد که معمولا بین ۱۲ تا ۱۴ سانتی متر است و مانع از عبور افرادی خواهد شد که جثه های کوچک تر دارند.

قیمت نرده کشی روی دیوار

محافظ پنجره ودیوار استیل

توجه داشته باشید که نرده های افقی در واقع برای محافظت از افراد نصب می شوند و هرگز یک مانع جدی برای ورود سارقان نخواهند بود چرا که این نوع نرده ها با استفاده از پیچ و مهره و همچنین یراق آلات به هم متصل خواهند شد و افرادی که به عنوان سارق به صورت غیرمجاز وارد این قسمت ها می شوند به راحتی میتوانند این اتصالات را جدا کنند. انواع دیگری از این نوع محافظ پنجره ودیوار استیل وجود دارند که از جمله آنها می توان به نرده پروفیلی، عمودی، نرده های هلالی و ….. اشاره کرد. دقت داشته باشید که هر یک از انواع این نرده ها برای انواع خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در صورتی که شما با یک متخصص در این زمینه مشورت نکنید ممکن است که نوع اشتباهی را برای ساختمان خود انتخاب کنید. بهترین کار این است که نصب این نوع نرده ها را به یک متخصص در این زمینه بسپارید و از امنیت و زیبایی این نرده ها لذت ببرید.

برای اطلاع از قیمت حفاظ پنجره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search