skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار و انواع آن

فنس دور دیوار و حفاظ هایی که برای محافظت از خانه شما مورد استفاده قرار می گیرند یکی از بخش های غیرقابل حذف در ساخت و ساز هستند. شما میتوانید از این نرده ها به عنوان سربازان نیزه به دست استفاده کنید که برای محافظت از خانه شما در تلاش هستند. البته شما باید به عنوان فردی که میخواهید فنس دور دیوار را خریداری کنید به نکات بسیاری در این زمینه توجه کنید. در این بخش با ما و معرفی فنس دور دیوار و انواع آن همراه شوید.

برای اطلاع از قیمت حفاظ نیزار با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

عوامل موثر برای انتخاب فنس دور دیوار

شاید تصور کنید که کار انتخاب فنس دور دیوار آسان است و شما میتوانید به آسانی آن ها را مورد استفاده قرار دهید. در این بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب فنس دور دیوار آشنا خواهید کرد.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

قیمت فنس دور دیوار

بدون شک شما هم یک مقدار بودجه خاصی برای حفظ خود در نظر گرفته اید. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، قیمت یکی از مهم ترین نکاتی است که شما باید در خرید فنس دور دیوار به آن دقت کنید. مانند هر چیز دیگری هم، زمانی که پای پول در میان باشد شما باید بتوانید کالایی را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه شما میتوانید کیفیت آن را تضمین کنید. در نهایت گفته می شود که هرچقدر بتوانید هزینه بیشتری را برای فنس دور دیوار کنار بگذارید، کیفیت و همچنین تنوع خرید شما هم بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که هزینه های زیاد هم در این زمینه مناسب نخواهد بود. برخی اوقات، ساده ترین حفاظ ها هم میتوانند کارایی خوبی برای شما داشته باشند.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

کاربری فنس دور دیوار

هرچقدر که امنیتی که نرده هایی که استفاده می کنید بیشتر باشد، در واقع ارتفاع و پیچیدگی های آن ها نیز بیشتر است. اگر شما در یک محل در مرکز شهر زندگی می کنید، دست شما برای انتخاب حفاظ هایی که میخواهید بازتر خواهد بود، به ویژه اگر امنیت محل زندگی شما بالا باشد نیز میتوانید حتی زیبایی نرده را نیز در انتخاب آن دخیل بدانید. البته شما میتوانید از حفاظ هایی مانند سرنیزه ای استفاده کنید و آن ها را با تراکم پایین نیز استفاده کنید که در نهایت هزینه های شما بسیار کمتر خواهد شد و کاربرد آن ها نیز برای شما بیشتر است.

اگر شما در محلی خارج از شهر زندگی میکنید، بهترین انتخاب شما حفاظ های شاخ گوزنی و یا نیزاری با تراکم های بالاست و ارتفاع بیشتر استفاده کنید تا خیالتان از بابت امنیت راحت باشد. البته حفاظ های سنگین، زیرکاری سنگین تری نیز دارند.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

سلیقه شما مشریان فنس آهنی

اگر شما میخواهید یک فنس دور دیوار را انتخاب کنید باید مانند بخش های دیگر ساختمان سلیقه خود را دخیل بدانید. یکی از بخش هایی که بدون شک برای شما مهم خواهد بود نمای ساختمان است. پس شما هم باید به ظاهر دقت کنید و تمامی آنچه که نیاز دارید را برای فروشنده شرح دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های فنس دور دیوار

فنس دور دیوار در واقع ویژگی های مختلفی دارد. این نوع نرده ها با اینکه کارایی یکسان دارند اما درجه این کاربرد میتواند متفاوت باشد که شما باید به طور حتم به آن دقت کنید. اگر بتوانید با انواع ویژگی های فنس دور دیوار آشنا شوید در نهایت خواهید دید که هرگونه از آن ها برای ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است که نکات بسیاری را رعایت کنید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.

فنس دور دیوار

فنس دور دیوار

جنس فنس دور دیوار

با اینکه گفته می شود که اغلب فنس دور دیوار از جنس آهن است اما باز هم شما میتوانید از استیل و یا فرفورژه هم استفاده کنید. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و یا فولاد خواهد بود که پس بهترین راه این است که شما هم از همین جنس استفاده کنید.

ویژگی های انواع فنس دور دیوار

ارتفاع فنس دور دیوار

زمانی گفته می شد که هرچقدر فنس دور دیوار بلندتر باشد بیشتر امنیت را برقرار خواهد کرد اما هم اکنون اینطور گفته نمی شود و فنس دور دیوار با استاندارد ۱٫۵ متر ساخته می شود. ارتفاع در واقع مهم ترین بخشی است که باید به آن دقت کنید. ضمن این حرف کاربرد ها بسیاری هم برای نرده ها ایجاد می شود که شما میتوانید از آن ها بهره مند شوید. اگر شما کاربرد بیشتری دارید، میتوانید ارتفاع بیشتر را نیز انتخاب کنید.

محافظ نرده

محافظ نرده

تراکم فنس دور دیوار

یکی از مهم ترین بخش های خرید یک نرده، تراکم است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد، میله هایی که وجود دارند نیز به همین نزدیک تر خواهند بود. تراکم پایین هم بدین معناست که میله ها فاصله ی بیشتری دارند. البت ه گفته می شود که هرچقدر میله های فاصله بیشتری داشته باشند یا به طور کل تراکم آن ها کمتر باشد قیمت نیز پایین تر خواهد بود. تراکم بیشتر اما امنیت را بیشتر برای شما ایجاد خواهد کرد.

نوع فنس دور دیوار

همانطور که بارها هم گفتیم، فنس دور دیوار انواع مختلفی دارد که از جمله آنها میتوان به سرنیزه ای، شاخ گوزنی و همچنین بوته ای و نیزاری اشاره کنیم. شاید این اسم ها برای شما مشکل باشند اما خواهید دید که هر یک از آنها ویژگی هایی مشابه دارند.

برای اطلاع از قیمت حفاظ سرنیزه ای با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

قیمت حفاظ تکمیل

قیمت حفاظ تکمیل

حفاظ های سرنیزه ای یکی از قدیمی ترین انواع حفاظ ها هستند که از روزگاران گذشته باعث حفظ امنیت می شدند. امروزه انواع با توجه به اینکه انواع دیگری هم از حفاظ ها وجود دارند شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. حفاظ های شاخ گوزنی هم کارایی هایی مشابه دارند اما حفاظ های بوته ای و نیزاری شکل های متفاوتی دارند.

خرید فنس دور دیوار

گفته می شود که حفاظ های نیزاری به شما کمک می کنند تا بتوانید امنیت را تا حد بسیار بالایی برآورده کنید. حفاظ های نیزاری بسیار زیبا هستند و تراکم آنها هم بسیار بالاست. حفاظ لیلیوم هم یکی از انواع فنس دور دیوار است که بسیار زیباست و شما میتوانید برای ساختمان های خود از آن استفاده کنید. گفته می شود که اگر از این نوع حفاظ ها استفاده می کنید در نهایت میتوانید هم زیبایی و هم امنیت را برای ساختمان خود برآورده کنید. دقت داشته باشید که برای این کار بهتر است که با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و بتوانید انواع خوبی را مورد استفاده قرار دهید.

برای اطلاع از قیمت حفاظ لیلیوم با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

حفاظ نخل مرداب

 

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search