skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

قیمت سقف ایرانیت پلاستیکی

قیمت سقف ایرانیت پلاستیکی

سقف ایرانیت پلاستیکی

علاوه بر سقف های معمولی و نیز سقف های شیروانی، سقف های دیگری وجود دارند که به آن ها سقف ایرانیت پلاستیکی اطلاق می گردد. سقف ایرانیت پلاستیکی کاربردهای خاص مربوط به خود را دارد. به این گونه که از سقف ایرانیت پلاستیکی به جهت پوشش دادن سقف مکان های محدودی از جمله: حیاط خلوت، گلخانه، سوله، مراکز مختلف اداری- تجاری، استخر، پارکینگ اتومبیل ها و… به عنوان سایبان یا نورگیر مورد استفاده واقع می گردد تا علاوه بر اینکه به عنوان پوششی در برابر نور آفتاب واقع می گردد، به علت خاصیت ضد ضربه بودن و نشکن بودن خود جایگزین بی بدیلی برای سقف های شیشه ای قلمداد گردند. به تعبیری دیگر سقف ایرانیت پلاستیکی نورهای مضر و آزاردهنده آفتاب را گرفته تا در نهایت به محیط اطراف خویش روشنایی طبیعی را انتقال دهد. در ادامه در خصوص این نوع از سقف ها موسوم به سقف ایرانیت پلاستیکی برگرفته از ورق پلی کربنات بیش از پیش سخن به میان خواهیم آورد. پس تا پایان ما را همراهی کنید تا با این نوع از سقف ها و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا گردید.

سقف ایرانیت پلاستیکی

سقف ایرانیت پلاستیکی

ویژگی های برجسته سقف ایرانیت پلاستیکی

همان طور که یادآور گشتیم؛ از سقف ایرانیت پلاستیکی بیشتر به جهت نورگیر یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند. این نوع از سقف ها دربردارنده برخی از ویژگی های برجسته ای است که انتخاب آن ها را به عنوان نخستین انتخاب و اولویت اصلی افراد به منظور پوشش گلخانه ها، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های عابر پیاده و… قرار می دهند. از دیگر نکات جالب توجه این نوع از سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده آن ها و نیز رنگ های متنوع و جذاب آن اشاره کرد که زیبایی خاصی را به وجود می آورند. از ورق های سقف ایرانیت پلاستیکی به جهت کاربردهای متنوعی از جمله عایق صوتی و حرارتی بیشترین استفاده را می برند.

کاربردها و ویژگی های سقف ایرانیت پلاستیکی امروزه به قدری بالاست که استفاده از آن ها به عنوان جانشینی برای سقف های شیشه ای به مراتب بالاتر رفته است. به گونه ای که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده اند تا بجای سقف های شیشه ای از سقف ایرانیت پلاستیکی بهره ببرند. از طرفی دیگر این گونه از سقف ها از ایمنی و استحکام بسیار  بالایی بهره مند هستند. آمارها خود گویای این مسئله است که مقاومت ضربه ای سقف ایرانیت پلاستیکی ۲۵۰ برابر شیشه می باشد و از ضخامت بسیار بالایی بهره مند می باشد. به دلیل همین ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده است که سقف ایرانیت پلاستیکی را جانشین بی بدیلی برای سقف های شیشه ای در نظر می گیرند.

ساخت و تولید سقف ایرانیت پلاستیکی

ساخت و تولید سقف ایرانیت پلاستیکی امروزه رواج بسیار گسترده ای یافته اند. تولیدکنندگان به علت ویژگی های منحصر به فرد سقف ایرانیت پلاستیکی رو به تولید عمده آن ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی روز دنیا به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید، بتوانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها انواع و اقسام طرح های جدید سقف ایرانیت پلاستیکی را مشاهده کرده و به منظور خرید آن ها با متولیان امر مشورت های لازم را صورت داده و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن نهایت بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در خصوص ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد؛ ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سقف ها به صورت قوسی یا شیب دار می باشد که همین مسئله نیز به نوبه خود ارزش دوچندانی به آن ها بخشیده و زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشند. ورق های نشکن و ضد ضربه سقف ایرانیت پلاستیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش از خود مقاومت بسیار بالایی را به خرج می دهند که این ویژگی های برجسته به هنگام تولید و ساخت این نوع از سقف ها رعایت می گردند. ساخت و طراحی این گونه از سقف ها به نحوی بوده است که بسیار شفاف بوده و میزان بسیار زیادی از نور را از خود عبور می دهند. پوشش طراحی شده در سقف ایرانیت پلاستیکی نیز خیال شما را تا سالیان سال آسوده خاطر نگه می دارد. چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشند.

سقف ایرانیت پلاستیکی

سقف ایرانیت پلاستیکی

خرید سقف ایرانیت پلاستیکی و نصب آن ها

خرید و سفارش سقف ایرانیت پلاستیکی

در صورتی که بخواهید بهترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های شیب دار، سقف کاذب، سقف پارکینگ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا هر نوع پوشش دیگری از سقف ایرانیت پلاستیکی استفاده لازم را ببرید، پیش از آنکه به خرید این گونه از سقف ها مبادرت ورزید، لازم به توضیح است که بایستی حتما به یک سری نکات و عوامل دقت نظر کافی داشته باشید. از جمله این نکات پیش از خرید سقف های پلی کربنات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف ایرانیت پلاستیکی

سقف ایرانیت پلاستیکی

  • ضخامت مناسب ایرانیت

ضخامت مورد استفاده در این گونه از سقف ها را بایستی بنا بر نوع ساختمان و میزان کاربرد شما از آن ها تعیین کنید و در نظر داشته باشید که آیا ضخامت به کار گرفته شده در این گونه از سقف ها پاسخگوی نیاز شما هست و می تواند سقف پوشش های مختلف را در برابر هر گونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی محفوظ نگه دارد؟

  • جنس ورق ایرانیت

جنس ورق ها نیز بسیار در هنگام خرید می بایست مورد توجه و عنایت قرار گیرد. چرا که برخی از جنس های جعلی و بی کیفیت در بازار وجود دارند که به زودی می شکنند.

  • رنگ بندی ایرانیت

توجه به رنگ بندی نیز از دیگر مسائل پر اهمیت در هنگام خرید سقف ایرانیت پلاستیکی است که می توانید رنگ آن ها را با رنگ نمای ساختمان خود تطبیق داده و زیبایی دوچندانی به ساختمان خویش ببخشید.

  • خرید از منبع معتبر ایرانیت

در صورتی که از منبع معتبری خرید خویش را صورت دهید، می توانید هم از خریدی مطمئن و شایسته اطمینان حاصل نمایید و هم اینکه می توانید از نیروی انسانی کاربلد و افراد متخصص آن به منظور نصبی مطمئن و بی دردسر آسوده خاطر گردید.

برای اطلاع از قیمت سقف فایبر گلاس (پلاستیکی) با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

برای اطلاع از قیمت سقف پلی کربنات با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

 

چند نوع پوشش سقف کار می کنید؟

گروه صنعتی حفاظ سازه ۲ نوع پوشش سقف کار می کند پلی کربنات و فایبرگلاس

آیا امکان بازدید از پروژه می باشد؟

بله برای اجرای پروژه از محل توسط کارشناسان بازدید به عمل می آید.

قیمت به چه صورت محاسبه می شود؟

قیمت به صورت هر متر مربع به شما ارائه می شود.

آیا در شهرستان ها هم نماینده دارید؟

خیر.ولی برای پروژه های بزرگ اعزام نیرو داریم.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search