skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

درب ضد سرقت حفاظ سازه

درب ضد سرقت حفاظ سازه

قیمت درب ضد سرقت حفاظ سازه

شرکت حفاظ سازه  با به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد در سالیان گذشته توانسته است بهترین خدمات و محصولات را برای مشتریان عزیز به ارمغان بیاورد. محصولات شرکت حفاظ سازه  شامل در ضد سرقت ، در ضد حریق ، درب داخلی ساختمانی از انواع HDF و MDF می باشد.

درب ضد سرقت

این شرکت مدل های مختلف در ضد سرقت را در سالیان گذشته عرضه کرده است. فروش حرفه ای و نصاب های حرفه ای از مهمترین مزایای شرکت حفاظ سازه  می باشد. تقسیم بندی در ضد سرقت در شرکت حفاظ سازه  بر مبنای نوع روکش درب ضد سرقت و یرآق آلات تقسیم بندی می شود.

در ضد حریق با تاییده سازمان آتش نشانی از دیگر محصولات شرکت حفاظ سازه  می باشد. در ضد حریق با تاییده سازمان آتش نشانی از ورق های مختلف فلزی گالوانیزه یا ورق های هیدروکربن استفاده می شود. مقاومت به حریق ۱۲۰ دقیقه در برابر حرارت آتش مستقیم ۸۰۰ درجه سانتی گراد از ویژگی های در ضد حریق فلزی حفاظ سازه  می باشد.
دستگیره های آنتی پنیک با سرتیفیکیت UL و جک هیدرولیک از دیگر اکسسوری های درب ضد حریق حفاظ سازه  می باشد. شرکت حفاظ سازه  با حجم درب های دپو آماده بالا آماده هر گونه فروش به اقصی نقاط کشور می باشد. زمان تولید برای محصولات سفارشی متناسب با نوع درب تغییر پیدا می کند.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

زمان ساخت در ضد سرقت با ابعاد سفارشی ۱۵ روز کاری و برای در ضد حریق حفاظ سازه  زمان تولید ۱۴ روز کاری می باشد. ساخت درب داخلی نیز متناسب با نوع جنس انتخابی بین ۱۰ تا ۲۰ روز کاری زمان تولید می باشد.

نصاب های حرفه ای شرکت حفاظ سازه  به صورت فیلد بندی شده می باشند و نصاب درب ضد حریق ، درب ضد سرقت و درب داخلی با هم متفاوت می باشد و نصب تمام این درب ها بصورت کاملا تخصصی انجام می شود.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

نصاب در ضد سرقت کارهای مرتبط با نصب از قبیل کندن چهارچوب فلزی در پروژه های بازسازی و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت را انجام می دهند.

در پروژه های بازسازی احتمال انجام شاخک گذاری فلزی و مصالح ریزی پشت چهارچوب در ضد سرقت وجود دارد که تمام این موارد توسط نصاب های حرفه ای انجام می شود. خرید اینترنتی و خرید آنلاین در ضد سرقت و در ضد حریق از دیگر مزایای شرکت حفاظ سازه  می باشد.

در ضمن ارسال بار و بارگیری مستقیم برای تمام شهرهای ایران مقدور می باشد و ارسال بار یا توسط باربری و یا ارسال مستقیم بار انجام می شود. در صورت نیاز به خدمات نصب ، نصاب ها به شهرستان فرستاده می شوند و همه ی عوامل برای راحتی مشتریان فراهم شده است.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

با شرکت حفاظ سازه برای درب ضد سرقت  آشنا شوید

شرکت حفاظ سازه  تولید کننده درب لابی ، درب ضد سرقت ، درب ضد حریق و انواع مختلف درب های داخلی در تهران می باشد.

این شرکت خدمات خود را محدود به استان تهران نکرده است و مشتریان مختلفی از نقاط مختلف کشور خرید درب ضد سرقت و سایر درب های ساختمانی را از تهران انجام می دهند.

درب ضد سرقت

این شرکت علاوه بر فروش حفاظ ضد سرقت در تهران و سایر استان ها توانسته خدمات خوبی در قبال نصب درب ضد سرقت و درب های داخلی را نیز در استان های دیگر انجام دهد. شرکت حفاظ سازه  فروش درب ضد سرقت رویه ۱۰ میل ترک و درب ضد سرقت رویه ایرانی را در دستور کار فروش انبوه خود قرار داده است.

تامین سایر درب های ساختمانی از قبیل درب ضد حریق و درب لابی و درب های داخلی ساختمانی مانند درب های داخلی HDF و درب های داخلی MDF از سایر محصولات شرکت حفاظ سازه  می باشد.

درب های ضد سرقت رویه ترک با یرآق کاله ترکیه ارائه می شود و مشتریان می توانند به سفارش اکسسوری های مختلف از قبیل قفل های چنگکی ، ورق دوبل فلزی ، قفل های مولتی سیستم ، دورآلومینوم بر روی درب های ضد سرقت قابل نصب و اجرا می باشد.

البته باید بیان شود درب ضد سرقت رویه ترک با قفل هفت زبانه کاله ترکیه ، چهار عدد پین پشت لولا و شب بند و روزبند و لاستیک درزگیر ارائه می شود.

در کنار موضوع فروش درب ضد سرقت ، تولید و فروش درب ضد حریق با تاییده آتش نشانی به همراه یرآق مربوطه جز محصولات فروش شرکت حفاظ سازه  می باشد. شرکت حفاظ سازه  سعی داشته از نصاب های حرفه ای برای نصب درب ضد سرقت و نصب درب ضد حریق بهره ببرد و رضایت مشتریان را بدست بیاورد.

از دیگر خدمات فروش شرکت حفاظ سازه  محصولات درب های داخلی از قبیل درب داخلی HDF و درب داخلی MDF می باشد

که فروش روکوب های چهارچوب و چهارچوب چوبی نیز جز خدمات فروش می باشد.

نصب درب چوبی با چهارچوب بهمراه فوم فشرده پلی اورتان نیاز به تخصص بالایی برای نصب دارد که نصاب های حرفه ای این شرکت به نحوه احسن قابلیت اجرا و نصب درب های داخلی به همراه چهارچوب را دارند.

درب ضد سرقت

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search