skip to Main Content
تماس با کارشناس فروش 09123649705

برای دریافت کاتالوگ ها و لیست قیمت کلیک کنید.

حفاظ نامنظم دیوار

حفاظ نامنظم دیوار

منظور از حفاظ نامنظم چیست؟

آیا میدانید که یکی از بهترین راه هایی که شما توسط آن می توانید خانه و ساختمان خود را محفوظ کنید استفاده از حفاظ نامنظم است؟ این نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آسانی هرآنچه را که نیاز است برای حفظ امنیت ساختمان خود ایجاد کنید. معمولا اینطور گفته می شود که امروزه انواع مختلفی از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که حفاظ نامنظم تنها یک مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنیت این نوع حفاظ ها نسبت به سایرین بسیار بیشتر است.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ آهنی

حفاظ نامنظم چیست؟

زمانی که می گوییم حفاظ نامنظم در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها حفاظ نامنظم گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به حفاظ نامنظم نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با انواع حفاظ نامنظم آشنا کنیم.

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یکی از انواع حفاظ های آهنی است که در طرح های مختلف وجود دارد. در واقع این نوع حفاظ ها تا حد بسیار زیادی امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد و عمده استحکام آن ها نیز ناشی از تسمه های عمودی است. به طور معمول این نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل تولید می شوند که البته نوع سه گل آن ها بیشتر مورد استفاده است. در طرح هایی که ارتقا یافته اند اما سه ردیف لوزی با چهارخم برای آنها وجود دارد که برای رفع نقص های احتمالی تولید شده است. این نوع تسمه ها به هم جوش داده می شوند و در عین اینکه زیبایی را دوچندان می کند طرح های جدید استحکام بیشتری را نیز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

حفاظ شاخ گوزنی نامنظم

یکی از انواع مورد استفاده حفاظ آهنی، حفاظ شاخ گوزنی است. امروزه همانطور که میدانید برای حفظ امنیت مکان های مختلف مانند منازل و همچنین مکان های تجاری از دوربین های مداربسته استفاده می شود. البته هنوز هم استفاده از این نوه حفاظ ها و به ویژه حفاظ نامنظم از سایرین مهم تر است چرا که گفته می شود امنیت را تضمین خواهد کرد. علاوه بر این می توان حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ های بوته ای و همچنین حفاظ های آبشاری را نیز نام برد. پیشنهاد ما به شما این است که امنیت ساختمان خود را با نصب حفاظ های آهنی تامین کنید.

حفاظ دیوار

حفاظ دیوار

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی اما ساختاری متفاوت نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد و میتوان گفت که با نرده های قدیمی متفاوت است. آنچه باید بدانید این است که سر حفاظ های شاخ گوزنی بسیار نیز هستند که توسط افرادی جوش داده میشوند که در این زمینه متبحر اند. این نوع حفاظ ها به صورت متراکم در طول و عرض های مختلف و همچنین رنگ های مختلف ساخته می شوند. حفاظ شاخ گوزنی یک ظاهر زیبای دارد که به سر دیوار ساختمان ها یک جنبه امنیتی می دهد و به دلیل تراکم و همچنین تیز بودن باعث می شود که عبور از روی آنها غیر ممکن باشد.

حفاظ نامنظم بوته ای

یکی دیگر از انواع حفاظ های آهنی، حفاظ بوته ای است. شکل این نوع حفاظ ها معمولا به شکل یک بوته آهنی خواهد بود که با توجه به سختی هایی که دارد میتوان گفت که به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. این نوع حفاظ ها معمولا به شکل شاخه های پرپیچ و بسیار تیز هستند.

حفاظ نیزار

یکی دیگر از انواع حفاظ آهنی، حفاظ نیزار است که همانطور که از نام آن پیداست برای شما یک نیزار را تداعی خواهد کرد. این نوع حفاظ ها در عین اینکه زیبایی را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد برتری های خاصی نسبت به حفاظ شاخ گوزنی دارد که علاوه بر امنیت میتوان آن را یک دکوراسیون خوب و عالی نیز دانست. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که این نوع حفاظ ها باید توسط افرادی در این زمینه طراحی و ساخته شوند که متبحر هستند چرا که کار جوش های آن ها نیز باید بسیار عالی انجام شود.

نرده شاخگوزنی

نرده شاخگوزنی

حفاظ لیلیوم

انواع بسیار دیگری از حفاظ نامنظم نیز وجود دارد که برگرفته از الهامات طبیعت است. در بین این انواع حفاظ ها، میتوان گفت حفاظ لیلیوم هم از جمله مهمترین هاست. از نظر امنیتی می توان گفت که این نوع حفاظ ها دارای امنیت بسیار بیشتری نسبت به انواع دیگر حفاظ ها دارد. این نوع حفاظ نامنظم معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آمیزی می شود . محاسن بسیار و فوق العاده ای دارد که از جمله آنها میتوان به امکان گسترش از مرکز را می دهد که شما میتوانید توسط آن ارتفاع های دلخواه را فراهم می کند.

مزیت استفاده از حفاظ آهنی نامنظم

حفاظ نامنظم اما مزیت های بسیاری دارد و شما میتوانید با استفاده از آن ها امنیت را برای ساختمان خود تا حد زیادی برآورده کنید. این نوع حفاظ ها در واقع به شما کمک می کنند تا با استفاده از قطعات آهنی خانه و ساختمان خود را حفظ کنید. استفاده از حفاظ های آهنی در واقع یکی از آسان ترین و بهترین راه هایی است که میتوان توسط آن امنیت خانه خود را حفظ کنید.

این نوع حفاظ ها در عین اینکه امنیت بسیار خوبی به ساختمان شما می دهند، به شما این اجازه را می دهند که مقرون به صرفه تر عمل کنید و هزینه های مربوط به حفاظ را کمتر کنید. با اینکه گفته می شود بهترین راه در این زمینه استفاده از دوربین مداربسته است اما همچنان هم میتوان گفت که این کار برای شما مانند خرید یک حفاظ نامنظم نخواهد بود و امنیت را تا حد زیاد برای شما برطرف نخواهد کرد.

سلام، بر روی نام اپراتور کلیک کنید. سپس در پنجره جدید وارد واتس اپ شده و با ما گفتگو کنید.

گفتگو با واتس اپ
Close and go back to page
Back To Top
×Close search
Search